wtorek, 19 listopada 2013

Liebster Blog Award, cz. 2 i 3 ;)

Ok., nie sadzilam, ze ten tag tak szybko sie rozprzestrzenia i wraca niczym bumerang ;D
Oglaszam zatem wszem i wobec, ze kolejna dwa, na ktore odpowiadam ze wzgledu na sympatie dla Dziewczyn, sa ostatnimi, w ktorych chwilowo sie udziele ;) Z tego tez wzgledu, nie bede stawiac w klopotliwej sytuacji innych Blogerek, bombardujac je nastepna seria pytan ;) Absolutnie nie chce, zeby ktos poczul sie urazony, zwyczajnie brak mi na to czasu ;(




Zapraszam do lektury J

Pytania od Bezsennosc :

1. Twoj ulubiony film?

“Lejdis“, lub “Listy do M”, choc oba chyba na rowni ;)

2. Kino czy teart?

W teatrze ostatni raz bylam jeszcze w czasach Liceum, wiec raczej kino, jednak ogolnie niechetnie ;)

3. Alternatywne ciecie czy klasyczna fryzura?

Klasyczna fryzura.

4. Jaka muzyka Cie inspiruje?

Zaleznie od nastroju, obecnie Udo Lindenberg i Sportfreunde Stiller.

5. Co najbardziej lubisz robic?

Odpoczywac ;)

6. Czy wlosomaniactwo wplywa na Twoje plany przyszlosciowe?

Raczej nie. Poza tym, ze zaczelam dbac o wlosy i daze do osiagniecia pewnej dlugosci, nie wiaze z wlosomaniactwem jakis wiekszych planow.

7. DIY czy sklepowe rzeczy?

Ze wzgledu na wieczny brak czasu (pracuje do godz. 17), raczej sklepowe gotowce, choc ostatnio czesto wzbogacane o polprodukty ;)

8. Co sprawia Ci najwieksza radosc?

Jest wiele rzeczy, ktore sprawiaja mi radosc, poczawszy od czasu spedzonego z rodzina, skonczywszy na wlosach, ktore np,. po nalozeniu maski sa w swietnej (jak na nie ;)) formie J

9. Najbardziej szalony plan, ktory masz zamiar spelnic w przyszlosci?

Szalenstwem tego nie mozna nazwac, aczkolwiek dla mnie to czysty obled ;) Mam zamiar kiedys (pewnie w bardzo odleglej przyszlosci), przelamac swoj paniczny lek przed lataniem, zeby moc w koncu wybrac sie na wymarzone wakacje ;)

10. Czynnosc, ktorej chcialabys sie nauczyc to?

Bardzo chcialabym sie nauczyc jezdzic konno J Jest to jedno z moich niespelnionych, mlodzienczych marzen.



Pytania od Doroty:

1. Czy chcialabys byc starsza lub mlodsza? Dlaczego?

Nie chcialabym byc mlodsza, bo dopiero teraz widze, jak wiele rzeczy kiedys nie rozumialam, przez co popelnilam kilka powaznych bledow w swoim zyciu. Starsza bede tak czy inaczej, wiec niespieszno mi do tego ;) Chcialabym za to moc cofnac sie o kilka lat wstecz, majac obecny tok rozumowania, zeby dokonac kilku innych wyborow.

2. Czy jest cos, czego kiedys bardzo pragnelas, ale zrezygnowalas z realizacji tych planow?

Studia- moje niespelnione ambicje. Dosc szybko zostalam mama i natlok obowiazkow, do tego brak w poblizu kogos do pomocy sprawily, ze te marzenia musialam odsunac w czasie. Z kazdym rokiem bylo podobnie, a brak finansow na studia zaoczne, spowodowal ze zrezygnowalam z tych marzen calkowicie, zadowalajac sie jedynie szkolami policealnymi.

3. Twoja najwieksza pomylka kosmetyczna.

Bylo ich wiele. Ostatnia, to szampon neutralny Natura Siberica- niebawem recenzja ;)

4. Jakiego smaku po prostu nie cierpisz?

Ogolnie nie lubie mieszanin typu slodko-kwasne, a chyba najbardziej nie cierpie smaku lukrecji ;)

5. Co najbardziej denerwuje Cie u innych?

Falsz, chamstwo, zaklamanie.

6. Opisz siebie w pieciu slowach.

Drobna, niesmiala kobieta “po przejsciach” ;)

7. Najwczesniejsze wspomnienie.

Szpital, stan po operacji, wiek okolo 3 lata.

8. Gdybys mogla udomowic kazde zwierze na swiecie, co by to bylo?

Pies ;)

9. Co najgorsze: pies, kot, male dziecko ;)

Kot, niestety mimo mojej milosci do zwierzat, nie moglabym miec kota w domu.

10. Jaki film ogladalas juz milion razy i obejrzysz jeszcze jeden milion?

Bardzo nie lubie ogladac filmow, ogolnie tv ;) Jesli jednak juz mialabym wybierac wsrod tych, ktore obejrzalam z przyjemnoscia, to stawiam na polskie komedie i mam dylemat pomiedzy “Listy do M”, a “Leidis”, wiec chyba oba na rowni ;)

11. Czy jakis przesad, wrozba, albo klatwa mialy wplyw na Twoje zycie?

Nie.



Ok. udalo mi sie przebrnac przez pytania pomiedzy stosem zuzytych chusteczek higienicznych, a rozwalajacym bolem glowy, dlatego wybaczcie ewentualne niedociagniecia ;)






Przypominam o Mikolajkowym rozdaniu i zachecam do wziecia udzialu J




Pozdrawiam serdecznie,

 

9 komentarzy:

  1. Ja też panicznie boje się latać, w swoim życiu miałam przyjemność lecieć już pare razy i za każdym razem awiomarin (żeby zasnąć) i za każdym razem chyba od zmiany ciśnienia czy stresu dostaję okres,. to jakiś obłęd :( Narazie nie mam czasu zrobić takiego posta u siebie ( musiałabym przemyśleć bardzo pytania i poszukać osób do otagowania) ale myślę że jeśli njadzie mnie wena to na nie odpowiem, dziękuje za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmar to malo powiedziane, a z tym okresem, to niezla zagadka ;/ Najlepsze jest to, ze w zyciu jeszcze nie lecialam, wiec nie wiem co mnie czeka, ale mimo tego panicznie sie boje ;)

      Usuń
  2. Czyżby szampon z NS się nie sprawdził?
    Ciekawe dlaczego! Czekam na recenzję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mimo ze pokladalam w nim wielkie nadzieje ;(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To fakt :D Narobilam sobie smaka, zeby kolejny raz obejrzec ;)

      Usuń
  4. Fajny post :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...