czwartek, 20 lutego 2014

Jak zahamowac wypadanie wlosow i przyspieszyc porost? Calcium Pantothenicum Jelfa, czy dal rade ;)?

Witajcie,

juz dawno minal miesiac mojej suplementacji tabletkami Calcium Pantothenicum, wiec czas na podsumowanie ;) Przygode z CP zaczelam dnia 1.01.2014. i choc poczatkowo obawialam sie przyjmowania tych tabletek, moje obawy okazaly sie zupelnie bezpodstawne :)


Tabletki Calcium Pantothenicum, Jelfa.




Co to jest lek Calcium Pantothenicum Jelfa i w jakim celu sie go stosuje:

“...Pantotenian wapnia, ktory jest zwiazkiem kwasu pantotenowego (witamina B5) i wapnia. ...Kwas pantotenowy bierze udzial w procesach wzrostowych organizmu, wplywa na regeneracje skory, wzrost wlosow i paznokci.”

“Lek Calcium Pantothenicum Jelfa zalecany jest zarowno w leczeniu, jak i w zapobieganiu niedoborom kwasu pantotenowego (witaminy B5) w ustroju.”


Jak stosowac lek Calcium Pantothenicum Jelfa?

“Zalecana dawka. Jedna lub dwie tabletki (100 do 200 mg) dwa do trzech razy na dobe, nie wiecej niz 6 tabletek na dobe (600 mg).”


Zrodlo: Ulotka.


Poczatkowo przyjmowalam po 2 tabletki 2 razy dziennie, zawsze po posilku. Po okolo tygodniu stwierdzilam, ze leku szybko ubywa (opakowanie zawiera 50 sztuk) i abolutnie nie wystarczy mi go na przeprowadzenie miesiecznej kuracji- rychlo w czas ;) Bedac w Pl., zakupilam tylko jedno pudeleczko- nie bylo wiecej na stanie ;)
Zamowilam wiec kolejne 3 paczki na stronie Apteki Slonik. Niestety, tym razem Slonik bardzo sie ociagal z realizacja zamowienia, wiec przez pewien okres (okolo 1,5 tyg.), przyjmowalam tylko po 1 tabletce dziennie, zeby nie przerywac ciagu kuracji. Kiedy lek do mnie dotarl, wrocilam do 4 sztuk na dobe.





Zaobserwowane rezultaty:


Bardzo szybko dalo sie zauwazyc dzialanie Calcium Pantothenicum Jelfa, bo juz po ok. 5 dniach. W moim przypadku bylo to takie wielkie, nagle “bum”, po czym wszystko wrocilo do normy.

- W tempie ekspresowym pojawily sie nowe wloski na brwiach, co bylo dla mnie totalnym szokiem, poniewaz od lat brwi mi nie odrastaja i nie mam potrzeby ich depilacji. Po cichu liczylam jednak na to, ze laskawie wylonia sie w miejscach, w ktorych kompletnie nic na nie nie dziala (poczatek, oraz koniec cienkiej linijki, ktora mi sie ostala), jednak nic z tego- wyrosly jedynie znacznie nizej.

- Rownie szybko cera ulegla pogorszeniu. Wyskoczylo kilka niespodzianek, ktore po jakims czasie ladnie sie zagoily i wiecej ten problem sie nie powtorzyl.

- Paznokcie po wczesniejszej kuracji drozdzowej byly w dobrym stanie i taki stan sie utrzymal.

- Wlosy na nogach i w innych miejscach ;), faktycznie nabraly tempa wzrostu, choc naczytalam sie wczesniej tyle opowiesci na ten temat, ze jednak zdziwilo mnie iz po nocy nie wygladam, jak malpa- bez obrazy dla tych uroczych stworzen ;)

- Nie dokuczaly mi zadne dolegliwosci ze strony ukladu pokarmowego. Tabletki przyjmowane po posilku, byly przez niego dobrze tolerowane.

- Wlosy rzeczywiscie dostaly kopa, jednak nie byl to az tak duzy przyrost, jak po kuracji drozdzowej- KLIK.

W miesiac wedlug moich punktow na ciele (wiem, wiem, dziwna metoda pomiaru), przybylo ok. 1,5 cm., natomiast pasmo kontrolne z grzywki wskazalo 2 cm.
Zaznaczam, ze dawka leku byla w pewnym momencie mocno zmniejszona.

- Kompletnie nie pojawil sie u mnie wysyp baby hair, niestety.

- Najwazniejsza dla mnie kwestia, ktora wplynala na moja decyzje o dalszym przyjmowaniu CP, bylo bardzo widoczne zahamowanie wypadania wlosow juz w 6 dniu kuracji J! Nagle zaczelo ich emigrowac o ok. 50% mniej, co akurat dla mnie bylo mega zauwazalne.

Przyznam szczerze, ze na ten rezultat nie liczylam i bardzo pozytywnie mnie to zaskoczylo. Zaczelam od nowa szperac po necie w poszukiwaniu informacji na ten temat i faktycznie kilka osob pisalo, ze tabletki wplynely na zmniejszenie u nich wypadania.
Niestety, z czasem organizm jakby sie przyzwyczajal do leku i wszystko wracalo do “normy”, choc i tak wypadanie w duzej mierze uleglo zmniejszeniu.

To jest miedzy innymi jeden z powodow, dla ktorego chce mi sie nakrecac na wiosne- KLIK :)


Jak juz pisalam wyzej, zaczelo sie od wielkiego “bum“ i bardzo zauwazalnych rezultatow. Z kazdym kolejnym dniem, wszystko wracalo do rownowagi. Takie wlasnie bum, odczulam 2 razy podczas miesiecznej kuracji. Napierw na samym poczatku, pozniej wraz ze zwiekszeniem dawki, kiedy kolejne opakowania tabletek do mnie dotarly. Dlatego wlasnie mam pewnosc, ze wyzej wymienione objawy moge przypisac dzialaniu leku Calcium Pantothenicum.



Reasumujac:

Mysle, ze warto sprobowac dzialania tych tabletek, zwlaszcza jesli zalezy nam na dodatkowych centymetrach.
Najwazniejszym jednak powodem dla mnie, sklaniajacym mnie do przedluzenia kuracji, okazal sie fakt, ze lek choc w minimalnym stopniu przyhamowal emigrujace od wielu miesiecy wlosy. Kazdy, kto doswiadczyl chociaz raz tak mocnego wypadania, zrozumie doskonale moja chwilowa radosc i ulge J

Niestety wyniki z kolejnego miesiaca nie beda obiektywne, poniewaz 1.02, wrocilam tez do picia mojego ulubionego przyspieszacza wzrostu, czyli napoju drozdzowego.
Mialam wiele watpliwosci, czy obie kuracje, to nie bedzie dla organizmu zbyt wiele tego dobrodziejstwa, jednak dzieki niezawodnym Dziewczynom z Wizazu, dowiedzialam sie ze:

z tego co znalazłam: w 100g drożdży masz 14,50mg kwasu pantotenowego, czyli w 1/4 jest 3,625 mg. 
W jednek tabletce CP masz 100 mg. 
4x100+3,625=403,625. na dozie jest informacja, by nie przekroczyć 600 mg na dobę.
'w przypadku podawania witaminy B5 w dawce 10 g /dzień rzadko występował nieznaczny rozstrój układu pokarmowego i biegunka' 

aaa i dodam, że nadmiar usuwany jest z moczem 
“.

Zrodlo: Wizaz





Probowalyscie juz suplementacji Calcium Pantothenicum? Jakie u Was dalo sie zauwazyc efekty?



Pozdrawiam serdecznie,


143 komentarze:

  1. Ja przyjmowałam CP jakiś miesiąc i przerwałam, ponieważ przerzuciłam się na drożdże i skrzyppokrzywę, ale do CP na pewno wrócę. Natomiast co do efektów, to były porównywalne do Twoich z tym że nie miałam problemu z cerą. Ani drożdże, ani CP nie wywołały u mnie pogorszenia stanu cery, a jest to o tyle dziwne, że jestem alergiczką i mam wrażliwą skórę. Zastanawiam się nad dołączeniem do Twojej akcji, bardzo mnie korci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie drozdze rowniez nie wplynely na jakiekolwiek niespodzianki z cera. Dobrze, ze mimo wysypu po CP, szybko sie wszystko uspokoilo, obawialam sie, ze bedzie gorzej ;)
      Jak Cie korci, to nie masz co sie zastanawiac, tylko dolaczac do nas szybciutko :)

      Usuń
    2. Własnie takiego artykułyu szukałam! Strzał w 10! Ja rownież zmagam się z wypadaniem włosów. Od kiedy zaczęłam brać CP zauważyłam poprawę, włosy leciały ale zdecydowanie mniej. Jestem w 39 dniu kuracji, biorę po jednej tabletce trzy razy dziennie. Niestety moją radość zastopował ostatni tydzień, gdzie przy myciu włosów wypadła ich ogromna ilość. Zapewne organizm się przyzwyczaił.

      Usuń
    3. Bardzo sie ciesze, ze post sie przydal :) Mam nadzieje, ze jednak znowu bedzie poprawa i bylo to tylko chwilowe pogorszenie, i tego Ci zycze!

      Usuń
  2. Moje koleżanki brały te tabletki i włosy rosły im po nich jak szalone, ja kiedyś brałam skrzyp polny z pokrzywą i też byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak mozna dzieki nim uzyskac dodatkowe centymetry :) U mnie to bylo troche pokombinowane z tym zmniejszeniem dawki, jednak i takt faktycznie przyrost byl wiekszy niz bez wspomagaczy ;) Ja sie szykuje na picie skrzypu i pokrzywy, ale to dopiero za 2 m-ce. Ciekawa jestem rezultatow, wiele Dziewczyn sobie chwali ta metode :)

      Usuń
  3. ja weszłam do apteki z myślą kupna własnie CP.. ale pani w aptece poleciła mi vitapil i w koncu na niego sie zdecydowałam i jestem zadowolona nawet bardzo ale dopiero 9dzien za mną ;-)

    kolezanka kupując CP odrazu uslyszala od pani z apteki ze przyrost wlosow po 3 miesiacach stosowania.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie slyszalam wczesniej o tym suplemecie, wiec mam nadzieje, ze podzielisz sie efektami na blogu :)
      Dziwne, wiele osob twierdzi, ze efekty sa widoczne juz po m-cu i faktycznie raczej nie trzeba az tyle czekac, bo moj przyrost miesieczny bez wspomagaczy wynosi ok. 1cm., a czesto i jeszcze mniej ;)

      Usuń
  4. U mnie CP poprawił stan paznokci i przyspieszył porost włosów, ale nie tych, co trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. ;D Tego sie wlasnie obawialam u siebie ;) Na szczescie nie jest az tak tragicznie, jak sie spodziewalam, choc rzeczywiscie na "innych" wlosach widac, ze dostaly kopa ;)

      Usuń
  5. Łykałam CP, ale nie zauważyłam niestety większych efektów. Napewno dam jeszcze szansę tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nie widzialas efektow, zwlaszcza ze troche jest zachodu z tym pilnowaniem tabletek, itd. Mam nadzieje, ze nastepnym razem bedzie lepiej :)

      Usuń
  6. ja jednak nadal nie jestem za stosowaniem tabletek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez przez bardzo dlugi okres sie przed tym wzbranialam, dopoki nie zrobilam wynikow i wyszlo ile mam niedoborow w organizmie- od anemii poczawszy ;) Zaczelam regularnie przyjmowac zelazo, wiec i te tabletki nie wydawaly mi sie juz az takim zlem ;) Poza tym, moj oporny skalp od dluzszego czasu nie akcpetuje wiekszosci wcierek, wiec probuje od wewnatrz troche podgonic te moje wlosieta ;)

      Usuń
  7. U mnie CP bardzo dał się we znaki na twarzy. Z dnia na dzień mnie wysypało i długo nie mogłam się tego pozbyć. Fakt faktem lekko przyspieszył porost, ale nigdy do niego nie wrócę. Nie mam ochoty na walkę z pryszczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze, ze nie masz ochoty, jesli takie cuda Ci sie po nim przytrafily ;( Ja bylam wlasnie w szoku, jak mnie nagle wysypalo- z reguly nie miewam juz takich problemow, po czym skojarzylam to wlasnie z CP ;) Mialam o tyle to szczescie, ze wszystko szybko sie zagoilo.

      Usuń
  8. Kochana, mi kolezanka poleciła na włosy Chlorelle i spiruline, takie tabletki... :) U niej efekty są super, ja wciąż czekam na swoje. Może u Ciebie też się sprawdzi jeśli jeszcze nie próbowalaś? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana za informacje :* Musze sie temu blizej przyjrzec, bo wczesniej nie slyszalam o laczeniu tych tabletek. Na szybko wyczytalam:
      "Jednakże obie, Spirulina i Chlorella stanowią wspaniałe źródło wielu substancji odżywczych, niezbędnych do wzrostu i odnowy komórek".
      To mnie zaciekawilas, daj znac koniecznie, jak juz bedziesz po kuracji :)

      Usuń
    2. Na pewno dam znać :) Nie wiem czy Patrycja Pieguska zagląda do Ciebie albo Ty do niej, ale to ona mi poleciła te tabletki :) Możesz podpytać.

      Usuń
    3. Kochana, nie mialam jeszcze przyjemnosci poznac Patrycji, wiec jesli bedziesz miala chwilke, mozesz mi podeslac linka do Niej :) Dziekuje :*

      Usuń
  9. Nie próbowałam i raczej nie spróbuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dobre podejscie :) Ja kiedys zapieralam sie jak wsciekla, ze nie pokusze sie o taka suplementacje, jednak bardzo zalezy mi na szybszym wzroscie wlosow, a ze niebardzo moge trzec wcierki w skalp, szukam innych metod ;)

      Usuń
  10. Ja mam jedno opakowanie CP i chcę je zacząć dopiero stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 3mam kciuki, zeby efekty byly zadowalajace i czekam na relacje :) Poza tym, proponuje od razu zakupic Ci kolejne opakowanie, bo jedno przy dawce 2x2, starcza tylko na ok. 2 tyg. ;)

      Usuń
  11. Z jednej strony mnie zachęciłaś, bo wypadają mi włosy na potęgę i chciałabym coś z nimi zrobić, ale z drugiej strony moje włosy na nogach i tak szybko rosną i jak ta częstotliwość miałaby się jeszcze zwiększyć to chyba bym się załamała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otoz to, ja rowniez mam problemy z dosc gestymi i ciemnymi wlosami- nie tylko na nogach, i troche jest irytujace to, ze one przy okazji szybciej rosna ;) Choc szczerze, nie jest to at taki wzrost, jakiego sie obawialam ;) Co do wypadanie, jest to pierwszy lek, dzieki ktoremu udalo mi sie je troche ograniczyc :) Kiedys pomagal mi tez balsam z enzymami pijawki lekarskiej (na blogu jest recenzja), ktory rowniez przyspieszy porost, wiec moze sprobuj do niego ;)? Niestety nie jest tani, kosztuje ok. 35 zl.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie bede namawiac, bo jakby nie bylo, to jednak tabletki ;) Chyba ze nie masz nic przeciwko takiej formie suplementacji, to polecam i czekam na efekty :)

      Usuń
  13. zrujnowało mi paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a dlaczego tak :(? Wczesniej nie spotkalam sie takim skutkiem ubocznym. Rozumiem, ze nie planujsze wiecej wrocic do CP ;)

      Usuń
    2. były wcześniej takie zdrowe, twarde, a potem ech :( chyba CP nie jest mi pisane...

      Usuń
    3. To trochę dziwne, bo CP jest właśnie na poprawę paznokci :/

      Usuń
    4. To faktycznie raczej nie jest Ci pisane i mnie lekko przerazilas tymi zrujnowanymi paznokciami ;( Chwilowo nic zlego sie nie dzieje i mam nadzieje, ze tak pozostanie, bo mam jeszcze jedno opakowanie na stanie ;) (wlaczylo mi sie rymowanie ;D)

      Co organizm, to rozne dzialanie i jak widac, nigdy do konca nie mozna przewidziec swoich reakcji ;)

      Usuń
  14. Jestem w trakcie kuracji, ale dopiero minął miesiąc i nic nie zauważyłam :/ Ale będę się suplementować dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nic sie nie dzieje ;( Ile tabletek dziennie bierzesz?

      Usuń
  15. Nievlubie tabletek i też włosy na nogach szybko mi rosną brwi to już wg tak więc nie wien czy się skusze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie namawiam, lepiej sobie kubek drozdzy wypij ;D Zartuje ;) Jak bedzie Ci zalezalo na szybszym przyroscie, zawsze mozesz cos powcierac :)

      Usuń
    2. Moje włosy same z siebie w miarę szybko, przynajmniej wszyscy tak mówią, rosną ;p dlatego skupiam Sie bardziej na ich stanie ale może kiedyś Sie skusze ;p

      Usuń
  16. Jak kuracje CP miałam dość dawno, ale do teraz bardzo pozytywnie ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez bede miala raczej pozytywne wspomnienia i mam nadzieje, ze po skonczeniu zas nie zacznie sie cyrk z takim wypadaniem, bo wowczas musze chyba zaczac szukac jakiegos zamiennika CP ;)

      Usuń
  17. u mnie wzrost po 1 opakowaniu to było ok 1,5cm, więc nieźle :) nie zauważyłam jednak żeby włosy mniej mi wypadały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to genialnie, jak tylko po 1 opakowaniu 1,5cm :)! Mialas wczesniej problemy z wypadaniem? Ja akurat ten fekt odczulam bardzo mocno ;)

      Usuń
  18. Nie próbowałam, zniechęcił mnie szybszy wzrost włosów na całym ciele. Mój TŻ łykał po 5 tabletek CP dziennie i po pewnym czasie był bardziej ospały, zmęczony.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, mozna sie zniechecic wizja natretnie rosnacych wloskow w innych miejscach, to fakt :) U mnie nie wystapil jeszcze taki objaw i mam nadzieje, ze mnie ominie, bo nie mam ochoty calym dzien chodzic nieprzytomna ;)

      Usuń
  19. Miałam jedno opakowanie i odstawiłam-oj ,ja zła!Po Twojej recenzji -wracam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze odstawilas, ale jak dobrze tolerowalas, to moze faktycznie sprobuj ponownie :)

      Usuń
  20. Może się skuszę :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli zalezy Ci na popedzeniu wlosow, czy zahamowaniu wypadania, to mysle, ze warto ;)

      Usuń
  21. Ja uzywam skrzypu w tabletkach, jest niezawodny. Planuję w kilku slowach niebawem napisać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy jeszcze nie eksperymentowalam ze skrzypem, wiec czekam na recenzje :)

      Usuń
  22. Ja się ie mogłam skusić na te tabletki z obawy przed wysypem niespodzianek :D a w sumie szybko rosnące włoski na ciele też nie są mile widziane, bo jestem z natury dość włochata :D
    Pewnie się nie skusze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez mocno wlochata i szczerze obawialam sie reakcji organizmu ;) Tragedii nie ma, wiec ujdzie ;)

      Usuń
  23. ja brałam to miesiac jakiś i musiała depilować przez to nogi co cztery dni podczas gdy robię to co dwa tyg depilatorem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to faktycznie mialas, delikatnie mowiac, wzmozony porost :D

      Usuń
    2. szkoda tylko że nie tam gdzie trzeba... na włosach urosło mi ok 1,5 cm ale tyle mam mniej więcej zawsze:)

      Usuń
    3. No dokladnie ;D Szczesciara, mi jak urosnie 1 cm. bez wspomagaczy, to sie ciesze ;)

      Usuń
  24. nie koniecznie jestem chętna na takie eksperymenty, w swoim życiu miałam wiele różnych produktów na wypadanie włosów i efekt był gorszy niż jakbym nic nie używała
    Gdy przestałam przec na szkło ( nie używam nic do pisze na tym na wypadanie) moje włosy są w dobrym stanie i przestały wypadać a co najważniejsze skóra mnie nie swędzi.
    A uwierz mi miałam na czubku głowy taki przeswit, że płakać się chciało.
    Im bardziej sie czegoś chce człowiek jest bardziej sfrustrowany i stres wpływa też negatywnie na wypadanie.
    Może to nie w temacie będzie ale tak samo było z moja ciążą, 5 lat sie starałam o dziecko i wszytskie badania wyszły dobrze. W końcu lekarz powiedziła mi wprost prosze odpocząć i przestać starać się na siłę. Posłuchałam córcia ma 2 lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesciara, ja i tej metody probowalam- nie myslec, olac, odpuscic (nawet chcialam zlikwidowac bloga i rzucic wlosomaniactwo ;)), itd., niestety u mnie nie zadzialala ;( Mam problem z tarczyca, wiec stad takie cyrki ;/
      Z ciaza wspolczuje tyle lat staran, ale najwazniejsze, ze sie udalo i masz ukochana Coreczke :) Mialam to samo, tyle ze probowalam "tylko" pol roku ;) Kiedy odpuscilam, to dlugo nie moglam uwierzyc, ze sie udalo ;)

      Usuń
  25. ja nie widziałam po nich większych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez bywa ;) Na szczescie dotychczasz wewnetrzne kuracje spisuja sie u mnie o wiele lepiej niz wcierki, ktorych zreszta obecnie wcierac nie bardzo moge ;)

      Usuń
  26. Ja często wracam do CP. Ratuje moje paznokcie jak nic innego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze znalazlas swoj sposob :)

      Usuń
  27. Moja koleżanka kiedyś łykała, ale nie była zadowolona. Ja osobiście nie używałam i obecnie robię odwyk od jakichkolwiek tabletek, więc pewnie nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dosc dlugo wzbranialam sie przed braniem tabletek, wiec jeszcze troche sobie pouzywam, choc pewnie po jakims czasie i odwyku zapragne ;)

      Usuń
  28. Póki co nie chcę wprowadzać medycyny do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez sluszna decyzja, nic na sile ;)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. To samo dzisiaj pomyslalam :/ Nawet te tabletki nie daja rady, kiedy organizm oslabiony choroba ;( Pokaze "efekty" mojego wieczornego czesania, przy okazji aktualizacji, masakra :(

      Usuń
  30. nie przepadam za tabletkami, wole naturalne sposoby, jajko+oliwa 30 minut 2 razy w tygodniu i koniec z wypadaniem. nie wiem czy w polsce sa juz szampony tresseme... polecam jesli takowy znajdziecie

    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez dlugo nie moglam sie przemoc do wspomagania organizmu tabletkami, ale jednak ;) Moj skalp jest na tyle wybredny, ze musze wspomagac sie od wewnatrz, jesli chce uzyskac szybszy przyrost. Niestety kazdy olej polozony na lepetyne, przewaznie wywoluje swiad i podraznienie, wiec ta metoda u mnie odpada. Nie wiem, czy w PL sa te szampony, mieszkam obecnie w DE i nie spotkalam sie wczesniej z ta marka ;)

      Usuń
  31. Bardzo przydatny post :) Powiem szczerze,że na mnie już szampony lecznicze nie pomagają,ale kto wie czy tabletki nie poskutkują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze Cie zainteresowal :) Akurat jesli chodzi o szampony, to w przypadku wzmozonego wypadania stawialabym na nie na ostatnim miejscu. Probowalas jakis wcierek, czy olejkow? Warto zaryzykowac, zanim sie siegnie po tabletki ;) Moj skalp niestety nie przyjmuje doslownie niczego- wrecz przeciwnie, wiekszosc prob konczy sie podraznieniem, co automatycznie skutkuje jeszcze wiekszym wypadaniem ;/ Stad moje szczescie, ze tabletki zadzialaly :)

      Usuń
  32. Zaciekawiłaś mnie, moze i ja spróbuje.. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz nic przeciwko takiej suplementacji, to sprobuj :)

      Usuń
  33. 3 Opakowania za mną. Włosy sypią się na potęgę ale to też wina moich eksperymentów którymi raczę moje włosy od kilku lat. Przy linii włosów pojawiły mi się krostki, od poniedziałku stosuję drożdże i kupiłam szczotkę TT :) może jest tak jak pisała Dziewczyna wyżej im bardziej chcę tym mniej mi wychodzi?;) dodatkowo stosuję jantar i olejowanie końcówek codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to mimo, ze choc troche przyhamowalam wypadanie dzieki tym tabletkom, wystarczy, ze w chwili nieuwagi naloze maske, czy odzywke za blisko skalpu i reakcja w postaci wzmozonego sypania sie wlosow, nastepnego dnia gwarantowana ;) Niestety, jesli wlosy leca, mysle ze trzeba przede wszystkim zaczac od ograniczenia kontaktu czegokolwiek ze skalpem. Pozniej mozna stopniowo dawkowac i obserwowac, co sie dzieje ;) Drozdze u mnie w tej kwestii niewiele zdzialaly, ale mam nadzieje, ze u Ciebie bedzie lepiej i tego Ci zycze :)

      Usuń
  34. Czy to dla facetów też może być??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej moze byc :)! Tyle ze, niestety nie mam pojecia, czy i u facetow te tabletki sa w stanie przychamowac wypadanie wlosow, ale warto sprobowac ;)

      Usuń
  35. Chodzi mi bardziej o przyrost włosów bo bym chciał zapuścić lecz mi włosy rosną stosunkowo wolno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej polecam sprobowac ;) Wlosomaniaczki uzywaja glownie tych tabletek, wlasnie w celu przyspieszenia porostu :) U mnie nie daly jakis super rezultatow pod tym wzgledem (choc i gratisowe 0,5 cm. mnie ucieszylo ;)), jednak sa dziewczyny, ktore dzieki tej kuracji osiagaja znacznie wiekszy, miesieczny przyrost :)

      Usuń
  36. Spotkałem się z łysieniem jakieœ dwa lata temu. Wtedy też zauważyłem, że włosów na czubku głowy mam coraz mniej. Próbowałem masę œrodków z poslki i zagranicy. Niektóre z nich to kompletna bzdura. Teraz wiem już co dzišła i jest skuteczne http://stop-lysienie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi mam nadzieje lysienie jeszcze nie grozi, ale faktem jest, ze niektore srodki (reklamy), dzialaja wylacznie na zasadzie zysku, a faktyczne problemu nie ma szans dzieki nim rozwiazac ;) Dziekuje za linka ;)

      Usuń
  37. Zastanawiam się czy zacząć zażyważ te tabletki ... obawiam się jedynie tego wypadania włosów na początku kuracji ponieważ strasznie zniszczyłam włosy oschudzaniem się :/ (głupota nie zna granic) moje włosy ledwo zakrywają uszy więc jeśli zacznie ich wypadać więcej to chyba zostane łysa ! :( Co radzicie? Próbować czy może proponujecie coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przede wszystkim dlaczego chcesz zaczac kuracje? Wlosy nadal Ci wypadaja i chcesz to przychamowac, czy raczej liczysz na przyspieszony porost? Poza tym, nie zauwazylam, zeby na poczatku wypadaly w wiekszej ilosci. Wiem, ze moze byc wysyp, ale tez nie musi ;) Ogolnie nigdy nie bylam za faszerowaniem sie suplementami, jednak to moje wypadanie sklania mnie do roznych pomyslow i prob ;) Jesli Ci nie wypadaja, to zamiast CP szczerze polecam kuracje napojem drozdzowym - warto :)

      Usuń
    2. Wypadają i to garściami :/ dlatego bałam się żeby czasem nie zaczeły wypadać jeszcze bardziej na początku ponieważ spotkałam się z takimi komentarzami a mniejszej ilości włosów nie przeżyje , moje włosy są w na prawde strasznym stanie zależy mi na choć paru centymetrach i polepszeniu ich stanu bo za każdym razem gdy patrze w lustro nie mogę znieść widoku tak krótkich włosków :( myślałam o napoju drożdżowym lecz teraz zaczynają się wakacje czeka mnie praca i dwa wyjazdy więc nie bardzo pewnie będę miała czas na przygotowanie i sądze , że w takim wypadku szybciej wziąć tabletke bo można to zrobić w każdym miejscu gorzej z napojem :D

      Usuń
    3. Wspolczuje i lacze sie w bolu ;/ Faktycznie przygotowywanie drozdzy, czy skrzypokrzywy - zwlaszcza na wyjezdzie, wymaga jednak troche zachodu ;) Sprobuj z tabletkami w takim razie, moze akurat i u Ciebie przyhamuja to wypadanie :) U mnie to bylo dosc szybko zauwazalne i faktycznie dopoki bralam je regularnie (obecnie zapominam ;)), bylo lepiej. Daj znac, jak sie zdecydujesz, jakie efekty :)

      Usuń
    4. Noo więc kupiłam już CP od wczoraj biorę, próbowałam już maskę z siemienia lnianego i podoba mi się jej nakładanie bardzo łatwo się rozprowadza <3 dodatkowo zmieniłam szampon zakupiłam także olejek argenowy i maseczki do skóry głowy mam zamiar pokombinować jeszcze z kozieradką ciekawe czy to wszystko ruszy moje wloski ... Alee trzeba się jakoś za nie zabrać :) Zrobię wszystko żeby je uratować !

      Usuń
    5. Kochana najwazniejsze, ze sie za to wzielas :)! Zobaczysz, poznasz troche potrzeby swoich wlosow, a pozniej juz tylko z gorki ;) U mnie akurat kozieradka sie nie sprawdzila, ale wielu dziewczynom pomogla, wiec 3mam kciuki, zeby i na Twojej lepetynie zadzialala pozytywnie :) Pamietaj tylko, zeby uwazac i nie stosowac na skore glowy wszystkiego jednoczesnie. Dozuj stopniowo, zeby ewentualnie miec swiadomosc, czy cos nie uczula no i przede wszystkim, czy dziala :) Czekam na relacje po stosowaniu CP i zycze szybkiego przyhamowania wypadania :)))!

      Usuń
    6. Co mogłabym zrobić z zewnątrz aby włoski nie były takie suche i łamliwe? jakieś olejki? podobno olejek argenowy też wysusza włosy :(

      Usuń
    7. Zeby nie byly suche i lamliwe, to przede wszystkim polecam postawic na nawilzacze (siemie lniane, gliceryna: http://wlosynaemigracji.blogspot.de/search/label/Siemie%20lniane%20w%20pielegnacji%20wlosow ).
      Poza tym, dopiero po nawilzaczach olejki, a dlaczego, polecam tego posta:
      http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2014/03/olejowanie-wlosow-na-siemie-lniane-plus.html

      Nie spotkalam sie z opiniami, ze olejek arganowy wysusza, jednak mi osobiscie nie podpasowal ;) Do pielegnacji twarzy owszem, ale juz wlosieta zadowolone nie byly ;) Dobor olejku oczywiscie zalezy od porowatosci wlosow, jednak jak piszesz, ze masz suche i zniszczone to w ciemno moge polecic Ci latwo dostepny i tani olejek pielegnacyjny Badydream für Mama z Rossmanna - u mnie sprawdza sie swietnie :)

      Usuń
    8. Dziękuje ;*** Spróbuje z tym olejkiem Badydream für Mama z Rossmanna :)

      Usuń
    9. Absolutnie nie ma za co :*** Daj znac, jak sie sprawdzil :)

      Usuń
  38. Hej :* Muszę przyznać , że po 2 miesiącach zazywania tych tabletek moje włosy przestały wypadać i pojawiło się mnóstwoo nowych :D ! zastanawiam się teraz czy po tych tabletkach mogę zacząć kuracje z napojem drożdżowym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje efektow, super :) :*! Mysle, ze tak, choc zaleca sie po 3 m-cach suplementacji m-c przerwy (czasami bywalo, ze takowej nie robilam ;)).

      Usuń
  39. Czy po tych tabletkach zauważałyście również wzrost włosów na rękach ? bardzo się tego boję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamietam ;( Mysle jednak, ze nie, bo jesli taka sytuacja mialaby miejsce, wspomnialabym o tym we wpisie :)

      Usuń
  40. Słuchajcie moje Drogie! Ja również stosowałam wiele kosmetyków i leków aczkolwiek żaden nie był wystarczająco skuteczny do momentu w którym postanowiłam umówić się na wizytę do Kliniki HairMedica - tak bardzo zachwalanej przez moją znajomą. Klinika mieści się na ulicy Świętokrzyskiej w Warszawie. Za wizytę zapłaciłam 30 zł, a więc info potwierdzam i polecam! Hey!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie bym sie wybrala, ale do Warszawy troche daleko ;)

      Usuń
  41. Mi włosy wypadają całymi garściami przez zapalenie tarczycy Hashimoto. Wczoraj fryzjerka się mocno rozpędziła i ścieła mi 20 cm włosów (były już w dobrej połowie pleców jeśli chodzi o długość). Dlatego zamierzam poeksperymentować dzisiaj z CP. ogólnie włosy rosną mi ok 2-2,5 cm na miesiąc, ale to uczucie utraty długości nie daje mi spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra, tyle centymetrow :(((! Dlaczego az tyle??? Dobrze, ze wlosieta tak szybko rosna ani sie obejrzysz stracone centymetry wroca, ale wierze, ze AZ TAKA utrata dlugosci nie daje spokoju.

      Usuń
  42. mi rowniez wlosy od kilku miesiecy wypadaly garsciami,,ale wyniki z badan sa ok,,,od 4 tyg.dostaje zastrzyki z wit B5 (kwasem pantotenowym) i zauwazylam znaczna poprawe...jakis czas temu eksperymentowalam rowniez z CP niestety u mnie nie bylo efektu Bum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze jednak CP sie nie sprawdzilo :( 3mam kciuki, zeby kuracja pomogla, byc moze kiedys sama zdecyduje sie na taki krok ;) Daj prosze znac po zakonczeniu, czy wlosieta sie uspokoily.

      Usuń
    2. ok napewno dam znac,,,jak narazie scielam wloski przed ramiona i namietnie daze do wychodowania moich naturalek(juz rok bez farby ;) ) Wczytalam sie dokladnie w twoj blog i msze stwiedzic ze mam ten sam klopot ze skalpem.....wszystkie maski i inne specyfiki nakladane na skalp powoduja u mnie zdwojone wypadanie :( juz nie mowiac o podraznieniu....ach te wloski,,,czasami mysle ze juz nigdy nie odrosna do mojej upragnionej dlugosci jaka zawsze mialam(do *stanika*) a mam jeszcze pytanko...czy moga bys mi polecic jakies dobre serum do zabezpieczania koncowe gdyz jak narazie uzywam olejku z Balea...ale chcialabym sprobowac cos innego(chodzi mi o niemieckie produkty bo mieszkam w de)myslalam o John Frieda,,,?pozdrawiam

      Usuń
    3. Z pewnoscia wloski odrosna, zobaczysz ani sie obejrzysz, a zas beda do zapiecia stanika :)! Wspolczuje problemow ze skalpem, wiem co to za bol :( Na koncowki u mnie najlepiej sie sprawdza olejek alverde arganowo - migdalowy (stosuje od poczatku wlosomaniactwa, czyli juz prawie 1,5 roku), tyle ze trzeba sie nauczyc z nim obchodzic, inaczej obciazenie murowane ;) Poza tym, sporadycznie zabezpieczam wlosieta serum Oil Repair, Balea. Niestety produktu Frieda nie mialam, wiec nie wiem, jak sie sprawdzi. Z tego, co sie orientuje, bardzo dobre jest tez serum Gliss Kur, oil nutritive. Mialam jeszcze przed wlosowa mania i ciagle zapominam sie w nie zaopatrzyc ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    4. Kochana przepraszam ze dopiero teraz ale obiecalam ze dam znac po zakonczonej terapii zastrzykami z wit B5 a wiec....wzielam serie 10 zastrzykow i po okolo 3 tyg.od zakonczenia terapii wloski pierwszy raz od 8 lat przestaly wypadac garsciami....do dnia dzisiajeszego wypadanie miesci sie w granicach 100wlosow na dzien,,,,wczoraj rozpoczelam lykanie tabletek priorin extra...tak tylko zapobiegawaczo...boje sie ze wypadanie powruci....do tabletek dolaczone byly szampony Priorin extra....mam ogromna prosbe...czy moglabys mi pomoc rozszyfrowac sklad?z gory ogromnie Ci dziekuje :*
      Aqua, Sodium Laureth Sulphate, Cocoamidopropyl Betaine, Panthenol, Citric Acid, Disodium EDTA, Glycerin, Glycoproteins, Panicum Miliaceum Extract, Parfum, PEG-12 Dimethicone, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Pentylene Glycol, Polyquaternium -10, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool.

      Usuń
    5. Ciesze sie, ze sie odezwalas, niewazne kiedy :))) Rewelacyjnie, ze wlosy przestaly wypadac w takiej ilosci, musze koniecznie blizej zainteresowac sie tematem :)! Zycze Ci, zeby rezultaty utrzymaly sie jak najdluzej! Kochana, ale ze skladem co chcesz glownie wiedziec?
      Przed zapachem:
      Woda, silny detergent myjacy, lagodny detergent myjacy (ktory akurat mnie uczula), Pantenol, naturalny konserwant, stabilizator, gliceryna, glikoproteiny, ekstrakt z prosa, zapach. Po zapachu miedzy innymi jeszcze silikon.

      Usuń
  43. Walczę z wypadaniem włosów już od ponad roku, strasznie mnie to męczy. Obecnie piję pokrzywę, myję włosy szamponem ze skrzypu i czasem wcieram we włosy olejek arganowy (ponoć to pomaga! a na pewno wpływa dobrze na włosy, bo bardzo fajnie lśnią). Udałam się też do apteki po CP, jednak wyszłam z innym preparatem, a mianowicie inneov densilogy - przeznaczonym zarówno do włosów, jak i paznokci. Zobaczymy jakie efekty, na razie jestem po 2 tygodniach przyjmowania kapsułek, a kuracja to min. 3 miesiące. Oby było w końcu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznac, ze o tym preparacie nie slyszalam, ale 3mam kciuki, zeby spisal sie u Ciebie idealnie :)! U mnie niestety olejek arganowy solo, srednio sie spisuje ;) Pozdrawiam serdecznie, daj znac za jakis czas, jak kuracja :)

      Usuń
  44. Nic tak nie zatrzymuje wypadania jak Seboradin Niger lotion! Mam juz trzecie opakowanie i będą następne! Gorąco polecam jeśli nie próbowałas! To kuracja do wlosow przetłuszczających się i ze skłonnością do wypadania, Czarna Rzodkiew. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje za polecenie :) Mam ten lotion, kupilam prawie rok temu bedac w Polsce, jednak niestety straszliwie mnie podraznil :( Szkoda, bo wiazalam z nim duze nadzieje ;(

      Usuń
  45. No tak, niestety ma w sobie alkohol. Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo wiazalam z nim duze nadzieje :(

      Usuń
  46. polecam także kilka ciekawych trików z tego artykułu:)
    http://dobrakosmetyczka.pl/artykuly/czytaj/327/fryzjerstwo/wypadajace-wlosy-to-juz-nie-problem/

    OdpowiedzUsuń
  47. Co jaki czas trzeba sobie zrobić przerwe z CP i na ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem dokladnie i nie pamietam, czy cos bylo w ulotce na ten temat, ale mysle, ze jak w przypadku wiekszosci suplementow najlepiej po 3 m -cach zrobic co najmniej miesiaczna przerwe ;)

      Usuń
  48. CP to są najlepsze tabletki polecam lady nina :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musze zrobic do nich kolejne podejscie ;)

      Usuń
  49. Zniszczyłam włosy po farbowaniu... Pasemka utleniaczem... Balejaże itd... Włosy miałam do pasa, teraz ledwo sięgają do łopatek i są w takim skanie, że szkoda gadać. Chce jak najszybciej wrócić do naturalnego koloru z mocnym postanowieniem "nie farbuję więcej włosów". Chociaż żeby odrosły na taką długość jak mam teraz, nie wyobrażam sobie ściąć ich całkiem... siano sianem, ale jednak swoją długość ma. Dziś kupiłam CP... Jeżeli te 2 cm na miesiąc okaże się w moim przypadku prawdą to na lato zostanie mi tylko ombre na końcach :D Trzymajcie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspolczuje serdecznie, ale i ja z takimi wlosietami startowalam ;) 3mam MOCNO kciuki za te 2 cm. i wiecej :)! Do przyspieszenia porostu polecam jeszcze ZDECYDOWANIE kuracje drozdzowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  50. Drożdże mnie odrzucają czy mogę w "zastępstwie" brać te tabletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy, co chcesz osiagnac ;) Oczywiscie tabletek mozesz sprobowac, wiele dziewczyn bylo bardzo zadowolonych z wynikow. U mnie akurat drozdze daja lepszy przyrost ;)

      Usuń
  51. I love what you guys tend to be up too. Such clever work and coverage!

    Keep up the amazing works guys I've you guys to our blogroll.


    Have a look at my web site - preparat na wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  52. The countertop not only looks nice, but it doubles as a work space for folding laundry,
    too. This amount can be available for the time duration of 14 to
    31 days, means till your next paycheque date.
    If you wish to reduce tangling, a larger drum size can also help
    as it gives your clothes more space to move around in.

    Also visit my web-site; small washing machine portable
    ()

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja od miesiąca biorę biotebal (lek z biotyną na porost włosów, hamujący ich wypadanie i ogólnie poprawiający kondycję). Lekarz mi powiedział, że biotyna najlepiej działa na włosy i jak chcę mieć gęstsze, to muszę regularnie brać jedną tabletkę dziennie. No i biorę. Włosy wypadają zdecydowanie mniej i teraz czekam, kiedy zaczną odrastać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze u Ciebie dziala :) Duzo dobrego czytalam o tym suplemencie. Ja rowniez staram sie regularnie lykac biotyne, ale niewiele to daje ;(

      Usuń
  54. Witam,
    Dzis kupuje cp. Wlosy bardzo mi wypadaja i są coraz rzadsze. kilkumisieczna kuracja z biotebal i skrzypem nie pomogla. Zastanawiam sie tylko czy polaczyc od razu cv z kuracją drożdżową żeby były szybsze efekty czy po koloei.....jak to nie pomoze to robie badania bo mogże mam problem z hormonami....pozdrawiam i 3mam kciuki z siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze CP troche pomoglo? Mozesz spokojnie sprobowac polaczyc je z drozdzami. Pozdrawiam serdecznie i 3mam kciuki, zeby obylo sie bez problemow hormonalnych!

      Usuń
  55. Ewa Bl, biotebal to lek, a nie suplement, może dlatego jest taki skuteczny :) Bardzo go polecam, bo naprawdę daje świetne efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje Ci za informacje :) Kiedys z pewnoscia wyprobuje ;)

      Usuń
  56. Wszystkim którym nie pomogły tabletki tak jak mi polecam serie kosmetyków B,app

    OdpowiedzUsuń
  57. A jak długo trzeba brać ten biotebal i jak często, żeby włosy przestały wypadać? Mam jakąś masakrę po drakońskiej diecie. Lecą mi włosy garściami i płakać mi się chce, jak patrzę w lustro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie wiem, bo nigdy go nie bralam, ale podejrzewam, ze mozna znalezc ulotke w necie, gdzie bedzie to wyjasnione :) 3mam kciuki zeby udalo Ci sie opanowac wypadanie :)!

      Usuń
  58. Ja brałam biotebal przez jakieś 3 miesiące, ale pierwsze efekty były już po kilku tygodniach - wyraźnie zahamowało się wypadanie włosów. A po tych 3 miesiącach to już kompletnie nie wypadały, a do tego zaczęły odrastać, stały się lśniące i mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym i u siebie doczekac sie takich efektow. Biore juz ponad 3 tyg. i nic ;(

      Usuń
  59. Czyli nie zaszkodzi brać jednocześnie tabletek i pić drożdży? Dziś pierwszy kubek za mną (paskudztwo!!) i tabletki też kupione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli wyliczysz odpowiednia dawke, zdecydowanie nie zaszkodzi, a i na zdrowie wyjdzie ;)
      Smacznego ;D!

      Usuń
  60. Mega,mega,mega! Niezdrowa dieta to podstawa mojego jadłospisu😜 do tego leki na astmę-sterydole-zawsze miałam rzadkie włoski,ale jestem pewna,że bujna czupryna będzie moją! Biorę trzeci dzień-dwie do trzech tabletek dziennie-wstaje rano,nie mam włosów na poduszce,może ze dwa bądź trzy na szczotce. Polecam wszystkim. Naprawdę działa 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo mi pomogły tabletki biotebal z biotyną. Zaczęłam je brać jak już wypróbowałam chyba wszystkie możliwe preparaty na wypadanie włosów, które nie pomogły. No i po paru tygodniach zaczęłam widzieć, że włosów wypada już znacznie mniej

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam nadzieje że pomogą przy zapuszczaniu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...