niedziela, 11 maja 2014

Niedziela dla wlosow (1). Zlozona pielegnacja (2) – zel lniany (czyzby przepis na mega objetosc ;)?), proba wydobycia skretu, w ramach akcji „Nakrecmy sie na wiosne“ :)

Witajcie,    


musze przyznac, ze moje wlosy taka niedziela, maja dosc czesto ;) Podobnie, jak zlozona pielegnacja, dopieszczam je w zasadzie kazdorazowo- no chyba, ze jestem w trakcie testow jakiegos produktu, wowczas odpuszczam ;) 
Postanowilam jednak, tym razem opisac moj sposob pielegnacji, ktory pierwotnie mial na celu wzmocnic oslabiony brakiem mleczka pszczelego skret ;) Co z tego wyniklo i czy jestem zadowolona z zelu lnianego, mozecie obejrzec i przeczytac ponizej :)




W sobote wieczorem (w miedzyczasie ogladanie Eurowizji- Polska jak dla mnie zenada, jak trafnie podsumowal niemiecki reporter, piosenka idealna do czolowki programu „Rolnik szuka zony“ ;/), nalozylam na klaczki wywar z siemienia lnianego, z dodatkiem 5 kropli kolagenu i elastyny. Po godzinie dolozylam na nie olejek alverde arganowo - migdalowy. Miksture zostawilam na cala noc.
Rano (no dobrze, w zasadzie po obiedzie, bo pozno sie zwloklam ;)), umylam skore glowy szamponem Anti Age Logona z dodatkiem kilku kropel gliceryny (ostatnio skalpowi przypadla taka forma nawilzenia), dlugosc natomiast odzywka nawilzajaca Isana.

Na wlosy polozylam mieszanke- odzywke bananowa The Body Shop, rozrobiona pol na pol z szamponem/maska ghassoul, rosliny morskie, oraz dodatkiem siemienia lnianenego.
Miksture trzymalam na lepetynie przez ok. godzine, wylacznie pod turbanem, bo moj wysluzony czepek po ostatnim hennowaniu odmowil posluszenstwa ;) Po uplywie tego czasu, zmylam calosc z wlosow i zapodalam im kapiel lniana- KLIK ;)



1. Klaczki chwile po umyciu.


Wlosy odcisnelam w bawelniana koszulke i przystapilam do stylizacji.
Na jeszcze dosc mokre, polozylam obfita ilosc zelu lnianego (szklanka wody/ 2 lyzki ziarenek, glutek lezakowal przed uzyciem ponad 12 godzin). Zaczelam je ugniatac (ok. godzine ;)), co tylko przyspieszylo czas schniecia. Zazwyczaj trwa to co najmniej godzine dluzej ;) Co z tego wyniklo, prosze ocencie same ;) Dla przypomnienia, w ramach akcji „Nakrecmy sie na wiosne“, TUTAJ wlosy stylizowane zelem Cien z Lidla.



2. Prawie godzine po ugniataniu ;)




3. Jeszcze lekko wilgotne.



4. Po calkowitym wyschnieciu :)



Podsumowanie:

Niestety w moim odczuciu skret byl zdecydowanie slabszy niz po uzyciu lidlowego zelu, ale co tez jest istotne, latwiej mi bylo wlosy odgniesc i nie uchowal sie na nich zaden sklejeniec ;) Poza tym, klaczki ostatnio mocno sie rozluzlily przez czeste uzywanie silikonowych masek, oraz brak mleczka pszczelego, ktore fajnie podbijalo ich skret. Nastepnym razem sprobuje glutka lnianego, jednak wraz z uzyciem suszarki z dyfuzorem. Dlaczego uparlam sie tak na ten zel ;)? Ano dlatego, ze dzieki niemu, wlosy zyskaly na MEGA- jak na nie, objetosci  :)! Zdjecia kiepskie, ale wierzcie mi, jesli ja juz bylam z nich zadowolona, to faktycznie cos w tym musi byc ;)! Przod wreszcie wydawal sie byc „pelniejszy“, a ja utwierdzilam sie tylko w przekonaniu, ze uwielbiam siemie lniane w kazdej postaci  :)

Co do samych wlosow. Przyznam szczerze, ze bananowa odzywka The Body Shop nieco mnie rozczarowala, przynajmniej, jesli chodzi o blask. Takowego po jej uzyciu nie bylo prawie wcale. Byc moze cos innego z zastosowanej kombinacji mialo na to wplyw, jednak nie sadze ;)
Musze przyznac, ze wlosy byly jeszcze mieksze niz zazwyczaj (tutaj raczej zasluga siemienia), bardzo delikatne w dotyku, ale dosc srednio nawilzone. Celowo wybralam taki zestaw, bo liczylam, ze jesli to nawilzenie i dociazenie bedzie mniejsze, automatycznie uda mi sie wydobyc z nich lepszy skret. Srednio sie udalo, ale mega objetosc wynagradza to male niepowodzenie, a ja widzac, jak moga prezentowac sie moje klaczki, wreszcie wyzbylam sie mysli o doczepiancach- mam nadzieje, ze na dlugo ;)))!


Co tez dzisiaj ciekawego u Waszych wlosiat ;)?


EDIT, godz. 23 ;)

Zwracam honor odzywce bananowej The Body Shop ;) Po przyjrzeniu sie wlosietom "na spokojnie", zauwazylam blask, taki jak zwykle, czyli jednak jest ok. :)
Dodatkowo, urzekla mnie mega sprezystosc wlosow! Chyba jeszcze nigdy wczesniej nie udalo mi sie uzyskac takiego efektu- rewelacja :)


Pozdrawiam serdecznie,



105 komentarzy:

  1. Cudowny skręt! Cudowne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze moga sie podobac ;)

      Usuń
  3. Pierwszy akapit - mam tak samo! :)
    Fajne masz ta fale. Nawet jeśli słabsze niż zazwyczaj, i tak są już w zakresie "super" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My suchowlose wiemy, co to pielegnacja na maksa ;) Dziekuje slicznie :)

      Usuń
  4. fajne masz te włoski :)
    też czasem ugniatam aby uzyskać taki efekt :D

    a co do Eurowizji to mi się nasz występ podobał :)
    ale to wszystko to sciema i chwilę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :*
      Sama piosenka nie byla zla, nawet stylizacja calkiem fajna, ale choreografia z Panna w tle, ktora ugniatajac maslo (?), wygladala jakby za chwile miala szczytowac, w doatku na scenie ogolnoeuropejskiej, to dla mnie lekka przesada ;)

      Usuń
  5. U mnie siemię lniane też zwieksza objętość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem sama ;) Musze przyznac, ze pozytywnie sie zaskoczylam ;) Wiedzialam, ze siemie dodaje moim wlosom objetosci, ale nie sadzilam, ze az do tego stopnia :)

      Usuń
  6. Glinka matowi włosy, więc odżywki jeszcze bym nie skreślała. Z drugiej strony, u mnie właśnie glinka genialnie zwiększa objętość włosów, szczególnie ghassoul. ;) Coś za coś.

    Masz lwią grzywę, Ewo! Pięknie się Twoje włosy prezentują, strasznie bym chciała choć raz wygnieść z moich coś ciekawego, ale nic z tego. ;) Masz osiem milionów włosów na tych zdjęciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, edytowalam posta, blas jednak byl ;) Co do tej glinki, celowo dodaje ja za kazdym razem do masek, bo wlasnie sprawia, ze wlosy cudownie blyszcza :) Akurat zwiekszenia objetosci siebie nie zauwalylam, ale jak piszesz, cos za cos ;)
      Dziekuje Ci slicznie za opinie :)))! Podobno nie ma rzeczy niemozliwych, wiec moze jeszcze kiedys Cie Twoje wlosieta zaskocza ;) Obecnie "polowe mniej", przy ugniataniu sporo wylecialo ;/

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) Akurat w tej wersji (z objetoscia), i ja bylam przez chwile z nich zadowolona ;)

      Usuń
  8. bardzo mi się podobają Twoje włosy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) W tej wersji (z objetoscia), i mi sie przez chwile spodobaly ;)

      Usuń
  9. Ważne, że ogólnie jesteś zadowolona z efektu, choć nie wszystko poszło tak jak chciałaś :) a włoski masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, przez chwile na nowo powrocila nadzieja, ze moze mi sie udac ;) Dziekuje :*

      Usuń
  10. Jak byłam młodsza, to też ugniatałam swoje włosy przy pomocy różnych żeli w nadziei na uzyskanie fal, ale szybko się nauczyłam, że jednak nic z tego nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze szybko uzmyslowilas sobie, ze przy Twoich pieknych, lejacych wlosach ugniatanie na niewiele sie zda ;D

      Usuń
  11. Ja teraz trochę eksperymentuję z żelem lnianym ( jutro będzie u mnie notka ze zdjęciami) i już teraz zastawiam się właśnie jak można by zmniejszyć efekt sklejenia. U Ciebie go faktycznie nie widać i to mi się bardzo podoba. Masz może jakiś pomysł???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie mialam wczesniej czasu odpisywac ;( Widze jednak, ze rewelacyjnie sobie poradzilas, a Twoj skret mnie zauroczyl :) U mnie pomoglo dlugie ugniatanie ;)

      Usuń
  12. A ja mam już siemię lniane, bo mama wysłała mi w paczce! :D Wieeelkie opakowanie :) Chyba wreszcie zrobię z niego użytek :) Moje włosy się tak kręcą tylko wtedy je rozpuszczę po koczku, ale niestety skręt szybciutko znika, a nie znoszę ich lakierować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rob uzytek i to natychmiast, nie pij jednak, bo kalorii niestety ma sporo- jedyne na co sie chyba raczej nie zdecyduje, jesli chodzi o siemie lniane ;) Probowalas ugniatac?

      Usuń
    2. Kochana, obce mi takie techniki haha :D Laik ze mnie straszny :)

      Usuń
    3. Proste to to i malo wymagajace zajecie ;D Sprobuj kiedys, moze akurat Twoje wlosieta Cie zadziwia ;P

      Usuń
  13. Wow ale mega pielęgnacja :-) twoje włosy są piękne !!! :-)
    Fajnie że u ciebie utrzymuje się długo skręt . Z moimi włosami to różnie bywa czasem sie same kręcą a czasem nigdy :-/ Nie miałam okazji używać żelu lnianego na włosy ale chyba spróbuję dzięki Twojemu postowi :-) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :* Co do skretu, wiele zalezy od pielegnacji, u mnie maski z silikonami mocno wygladzaja wlosy. Sprobuj koniecznie i podziel sie efektami :)!

      Usuń
  14. Mój skręt a raczej fale są bardzo zbliżone do Twoich :) Próbowałam raz pobawić się z glutkami lnianymi, spodziewałam się mega efektów ale nic takiego się nie pojawiło,ani blasku ani objętości - więc dałam sobie spokój :) Może za szybko się poddałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze Twoja proba z glutkiem sie nie powiodla, moze jednak sprobuj jeszcze raz ;)? Wciaz szukam wlosowej siostry, wiec musimy to skonsultowac ;D

      Usuń
  15. Bardzo ładny skręt wyszedł,ale ja przyznam szczerze że kocham twoje fale ;) wyglądają wtedy pięknie! tak naturalnie i bardzo zdrowo :)) Gratuluję ci takiej długości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja szczerze, z calego serducha dziekuje Ci za ten komentarz :* Takie komentarze sa dla mnie mega motywacja do dalszej walki :)))!

      Usuń
  16. MMmm! Uwielbiam patrzeć na Twoje włosy ;-) Na tych zdjęciach masz cudowną objętość ;-) :-* u mnie niestety zazwyczaj przyklap, ewentualnie przyliz :-P choćby nie wiem co :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :* Twoj przyklap i przyliz- czytaj Twoje cudowne wlosy, chetnie bym przygarnela ;P

      Usuń
  17. Ta bananowa odżywka chodzi za mną od jakiegoś czasu ;D Tylko nie wiem czy zniosłabym jej zapach- jest delikatniejszy czy bardziej nachalny;)? Ładnie skręciły Ci się włoski- szkoda, że mniej niż w przypadku żelu z lidla ale efekt jak najbardziej na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez dlugo wachalam sie przed jej zakupem, wlasnie miedzy innymi ze wzgledu na zapach ;D Jest znosny, choc intensywny, jak dla mnie srednio bananowy (niecierpie bananow ;)). Nie utrzymuje sie dlugo na wlosach, wiec tragedii nie ma ;)
      Dziekuje Kochana :*

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie, zawstydzasz mnie ;D!

      Usuń
  19. Czasem warto poczekać na efekty trochę dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie gęste włosięta! Wyszło bardzo ładnie, choć u mnie żele drogeryjne też lepiej podkreślają skręt, niż lniany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie tylko geste wydaja przez glutka ;)! Dziekuje Kochana :* U mnie zel z Lidla- ktory u siebie polecilas, rowniez sprawdzil sie lepiej, jesli chodzi o sktet ;)

      Usuń
  21. Ja mam słabość do Twoich włosów ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam slabosc do twoich komentarzy ;D! Dziekuje Kochana :* Taka opinia, napawa mnie tylko optymizmem, ze moze sie udac ;)

      Usuń
  22. Właśnie mam ochotę na tą bananową odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie moge polecac, bo zbyt krotko ja testuje, ale mysle, ze moje wlosy jednak sie z nia polubia ;)

      Usuń
  23. Rewelacyjny efekt!:) Mi też nie przypadła do gustu propozycja Polski na Eurowizji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :* Piosenka sama w sobie nie byla nawet zla, ale ta panna ugniatajaca maslo (?), robiaca miny jakby za chwile miala szczytowac na scenie ogolnoeuropejskiej, to dla mnie lekka przesada ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie to było żenujące. Aż strach z dzieckiem oglądać Eurowizję bo albo babeczka z brodą, albo jakieś soft porno :D

      Usuń
    3. Co racja, to racja ;D :D :D!

      Usuń
  24. Bardzo ładne delikatne falki, piękny, ciemny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slicznie dziekuje za opinie, jest mi niezmiernie milo :)))

      Usuń
  25. Musze spóbować używać żel lniant na mokre włosy. Ostatnio próbowałam na suchych i wyszło dość słabo. A Twoje włosy po zelu mają bardzo ładny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :* Sprobuj i koniecznie zdaj relacje, na mokrych powinno wyjsc lepiej :)

      Usuń
  26. Szczęka mi opadła, co za fale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana za opinie :* Skret moglby ogolnie byc lepszy, ale objetosci po ugniataniu glutkiem, jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  27. Jejku moje włosy by mnie za to na nowo pokochały ! :D Chyba wynajmę Cię z cały asortymentem na weekend chociaż, żebyś mi powiedziała co i jak, wszystko nałożyła, powiedziała kiedy mam zmyć co ma mi dać itp. :P U mnie co najwyżej maska albo olej ! Ach , pora to zmienić , bo mam długie włosy, które delikatnie chcą się kręcić a tak słabo o nie dbam :( Ale staram się to zmienić i staram i ciągle słabo mi idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie sluze pomoca ;D Kochana, zmieniaj to i to w tempie natychmiastowym, zwlaszcza, jak wlosieta do skretu sie rwa ;)! Proponuje zaczac wlasnie od siemienia lnianego, u mnie sprawdza sie w kazdej postaci- poza piciem, za duzo kalorii ;).

      Usuń
  28. Płukanka z glutkiem lnianym jest rewelacyjna. To prawda, żadna pianka nie dodaje tak objętości włosom, a w dodatku nie ma w tym żadnej chemii. Uwielbiam :)
    BTW Mnie się wystep Polski na Eurowizji podobał i żadnych perwersyjnych skojarzeń nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez uwielbiam ta plukanke i tak, jak piszesz, zero chemii :)))
      Mi niestety takie skojarzenia sie nasunely, zwlaszcza na widok panny ugniatajacej maslo (?), robiacej miny jakby za chwile miala szczytowac, w dodatku na scenie ogolnoeuropejskiej ;/ Dla mnie zenada ;)

      Usuń
    2. Mnie to ubijanie masła naprawdę nie przywiodło na myśl żadnych perwersji, ale fakt nie wpatrywałam się w miny tej dziewczyny. Ja po prostu występ Cleo uważam za bardzo dobry. Moim zdaniem w dziejszych czasach tv pokazuje dużo gorsze i bardziej perwersyje rzeczy, a Eurowizja niestety sporo straciła na swoim prestiżu. Ogólnie cieszę się że przeszlismy do finału i uklasyfikowalismy się na srodkowej pozycji:)
      Co do zwycięzy...to chyba raczej mężczyna w sukince niż kobieta z brodą. Ehh dziwnych czasów dożylismy. Oczywiscie kazdy ma prawo do własnej opinii :) Dla mnie piosenka o wąsach była kompletną żenadą :)

      Usuń
    3. Miny tej Dziewczyny, niestety byly jednoznaczne ;) Serio, nie mam nic przeciwko, pod warunkiem, ze takie choreografie nie sa wykorzystywane na ogolnoeuropejskiej wizjii i przy okazji nie "reprezentuja" polskie kobiety ;) Sam wystep nie byl zly. Tak, jak piszesz, takie czasy ;)

      Usuń
  29. Piękny skręt!
    Jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana za opinie :* Skret akurat srednio przypadl mi do gustu, ale objetosc po glutku, pozytywnie mnie zaskoczyla ;)

      Usuń
  30. świetny efekt :D zazdroszczę koloru włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :* Polecam henne Khadi jasny braz- tym razem nieco ciemny wyszedl ;)

      Usuń
  31. Właśnie takie fale mi się marzą. Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) Patrzac na sposob falowania Twoich wlosow smiem twierdzic, ze lada moment i bedziesz miala podobne :)))

      Usuń
  32. Ja Cię podziwiam za determinację - chyba nie miałabym tyle samozaparcia, żeby poświęcać tak wiele czasu i uwagi swoim włosom. Może dlatego, że są raczej krótkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, jesli chodzi o wlosy, to faktycznie jestem zdeterminowana na maksa ;) Zachcialo mi sie je dosc pozno zapuszczac, wiec pewnie stad to zaciecie ;)

      Usuń
  33. Tak to już jest, że nie można mieć wszystkie na raz. Jak z jednym preparat dogodzi, to braknie czegoś innego. Loki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) Planuje pokombinowac jeszcze z zelem, ale przy uzyciu innego zestawu pielegnacyjnego ;)

      Usuń
  34. Bardzo ładny skręt uzyskałaś :) ostatnio nie stosowałam siemienia, jutro zrobię troszkę glutka :) jak stosujesz mleczko pszczele? wpływa wyraźnie na skręt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) Skret ujdzie, po zelu lidlowym bym lepszy, ale objetosc po glutku mnie powalila ;) Mleczko zdecydowanie u mnie wplywa przede wszystkim na trwalosc fal, czy wlasnie skretu. Poza tym, rowniez na same "checi" do falowania ;) Skonczylo mi sie niecaly miesiac temu (uzywalam od listopada zeszlego roku), i juz bolesnie odczuwam jego brak ;) Wlosy nie sa az tak podatne, jak jeszcze kilka tygodni temu.
      Mleczka w ilosci 10 kropli, ostatnimi czasy dodawalam za kazdym razem do siemienia lnianego (olejowalam na taka mieszanke). Poza tym, pozniej i do maski (po olejowaniu). Dla moich wlosow, odkrycie tego polproduktu, okazalo sie zbawienne rowniez w kwestii poprawy ich stanu, ale Twoje juz dawno sa cudowne, wiec tutaj akurat Ci mleczka nie potrzeba ;)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana :) Zachęciłaś mnie do zamówienia, jestem ciekawa jak wpłynie na moje włosy bo ostatnio strasznie wariują ze skrętem, raz są prawie proste a raz formują się w drobne fale :)

      Usuń
    3. Nie ma za co Kochana :)
      Moje ostatnio rowniez dziwacznie sia zachowuja, mam nadzieje, ze niedlugo- jak dotrze do mnie mleczko pszczele, wroca do formy ;) Oby i u Ciebie sie sprawdzilo, czekam na relacje :)

      Usuń
  35. Uwielbiam Twoje fale pełne objętości! Moim zawsze jej brakuje...

    Nie mam ostatnio czasu na bardziej złożoną pielęgnację. Mimo wszystko muszę w końcu dać szansę glutkowi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to uwielbia Twe fale, dlugasne i pieknie blyszczace :))) U mnie byc moze cieniowanie ma wplyw na to, ze wlosy wydaja sie byc pelniejsze.
      Wierze Kochana, ze czasu Ci brak w okresie matur ;) Mam nadzieje, ze wszystko do przodu :)? Zapomnialam Ci podeslac linka, pozniej nadrobie te zaleglosc :)

      Usuń
  36. Och, żałuję że nie mam już czego ugniatać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada moment odrosna i bedzie sporo do ugniatania ;)

      Usuń
  37. powinnam sobie baty zapodać, Ty tak ładnie pielęgnujesz a u mnie leń totalny, mycie odzywka i po sprawie ;/ muszę się zabrać za siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kibicuje pelna para i czekam na relacje :)!

      Usuń
  38. Śliczne włosy, strasznie podoba mi sie kolor, czarne loki to coś o czym zawsze marzyłam ;) na moje włosy siemię działa idealnie, podkreśla skręt, nawilża... Tylko zwiększonej objętości niestety nie zauważyłam :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slicznie dziekuje za opinie :) Kolor wyszedl nieco przeklamany, ciemne oswietlenie, ale ogolnie po ostatnim hennowaniu utrzymuje sie raczej mocno ciemny braz ;) Szkoda, ze u Ciebie siemie nie dziala w taki sposob. U mnie za kazdym razem dodawalo klaczkom objetosci, dlatego miedzy innymi stosuje je w kazdej formie ;)

      Usuń
  39. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Przeslicznie dziekuje :))) Troche moglyby byc mocniejsze, ale nie bede wybrzydzac ;)

      Usuń
  41. masz prześliczny skręt, chyba również dołączę do akcji niedziela dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :))) Staram sie wydobyc to, co uspione ;) Ja wzielam pierwszy raz udzial, jednak nie wiem, czy znajde na tyle czasu, zeby uczestniczyc co tydzien ;)

      Usuń
  42. inspirujesz mnie jeśli chodzi o dbanie o włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana za tak, z kolei mnie inspirujace slowa :***

      Usuń
  43. Sporo czasu poświęciłaś włoskom, ale widać że warto było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam sporo, taka zwyczajowa norma ;) Dziekuje :)

      Usuń
  44. Masz świetny skręt! taki delikatny ;) I mam identyczne serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :))) Wlasnie pracuje nad jego wzmocnieniem ;) To serduszko towarzyszy mi jud prawie 3 lata :)

      Usuń
  45. Czytam,czytam...i nie mogę wyjść z podziwu ileż to można na raz zrobić z włosami:D STRASZNIE Ci zazdroszczę...u mnie olej+maska=z 400 włosów mniej,dlatego moja pielęgnacja jest tak strasznie uboga mimo,że bardzo bym chciała móc robić więcej:(
    Mi się występ Polski podobał, chociaż i tak Norwegia była wg mnie najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niepotrzebnie mi zazdroscisz, bo mam tak samo ;) Po miesiacach pielegnacji, przekonalam sie jednak, ze to niewiele zmienia, wlosy odrastaja, wiec nie bede rezygnowac z doprowadzania ich do dobrego stanu. Wierz mi, przez akcje ugniatania, pozniej wychodzily mi pasmami, ktore sie wplatywaly miedzy inne :/ Kazda jedna aplikacja najpierw siemienia, pozniej olei, a pozniej jeszcze maski, konczy sie przy kazdej czynnosci tak, ze musze wlosy wyplatywac z dloni i przyklejac je do zlewu, bo mnie tak irytuje nakladanie rekoma, ktore sa obklejone wlosiskami- niewazne, czy jest to olej, czy maska :/ Kiedys sfotografuje ilosc wlosow, ktora wypada od rana w dniu pielegnacyjnym ;) Juz probowalam, ale na polmetku sie poddalam i wolalam je splukac, niz dalej przygladac sie rosnacej kupce ;)
      Sam wystep nie byl zly :) Nie spodobal mi sie sposob przekazu (panna ugniatajaca maslo z mina, jakby za chwile miala szczytowac ;/).

      Usuń
    2. I dlatego zazdroszczę;) Bo mimo,że wypadają, to odrastają i względnie ich nie ubywa. A u mnie niby odrastają,ale zaraz i tak te maluszki wypadają i koło się zamyka...No nic, chyba czas i pora się z tym pogodzić:(
      Też tak mam:D Jak myję włosy to za każdym razem ściągam je z dłoni i z całego ciała i ugniatam je w jedną kulkę:D Po pierwsze to mnie denerwuje, a po drugie to zapchałabym cały prysznic i musiałabym go chyba odtykać co parę dni.
      Oo! Bardzo chętnie zobaczę takie zdjęcie;) Lubię mieć porównanie i wiedzieć jak sprawa wygląda u innych.

      Usuń
    3. Fakt, odrastaja, ale i krotkie wypadaja ;) Nie narzekam wiecej, najwazniejsze, ze tak, jak piszesz, nie ubywa, wrecz w przeciagu pstatnich miesiecy, udalo mie sie zyskac dodatkowe 0,5 na objetosci. Kochana, zdecydowanie do nastepnej aktualizacji przygotuje takie zdjecie, juz dawno mialam taki zamiar, ale wlasnie w polowie "zbierania" sie poddawalam ;)
      Mam nadzieje, ze faktycznie niedlugo bedziesz mogla podjac leczenie i sytuacja choc troszke sie unormuje i tego Ci zycze :*

      Usuń
  46. Masz cudowne włosy ;) Świetny skręt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :)))! Jest mi niezmiernie milo przeczytac taki komentarz, zwlaszcza po moich ostatnich chwilach zwatpienia ;)

      Usuń
  47. Ewcia jesteś wielka :-) Pielęgnacja na bogato, ale jakie efekty !!!! Kocham Twoje włosy, tak zdrowo wyglądają i ta objętość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slonce, takie slowa sa dla mnie MEGA motywacja :))) :*** Staram sie, wlasnie nalozylam olej na lepetyne, troche pozno juz, ale co tam ;)

      Usuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...