piątek, 30 stycznia 2015

Przypominam o zapisach do akcji "Zapuscmy sie na wiosne ;)!" oraz o rozdaniu :)! Troche prywaty na dzis ;)

Witajcie,

jak sie macie, plany na weekend sprecyzowane ;)? Oj przyda sie chwila wytchniania po ciezkim, dosc depresyjnym tygodniu. Walentynki sie zblizaja, wiec takie nastroje pewnie coraz czesciej mnie beda dopadac ;) Na szczescie humor juz lepszy, a widok ilosci zgloszen do akcji zdecydowanie sie do tego przyczynil :) Dodatkowo, Oliwia przytargala dzisiaj swiadectwo polroczne i cieszy mnie, ze udalo Jej sie uzyskac wyzsza od przypuszczanej przez Nia ocene z francuskiego (z jezykow obcych uczy sie jeszcze angielskiego). W tutejszych szkolach nie ma czegos takiego, jak poprawianie ocen, zdawanie, itp. - uczen ma cale polrocze na wykazanie sie ;) Ogolnie jestem dumna z mojej nastolatki :)!

Dzisiaj na szybko, tylko krotkie przypomnienie, gdyz zabieram sie w te pedy za napisanie poczatkowego posta akcji, ktory pojawi sie jutro, badz w niedziele oraz za odszukiwanie po nickach Waszych blogow :) Rychlo w czas pomyslalam, ze moglam poprosic o adresy w formularzu ;)




Zatem zapraszam serdecznie do udzialu w akcji "Zapuscmy sie na wiosne ;)!", ktora startuje juz w najblizsza niedziele :)! Wiecej informacji TUTAJ.


***



Dodatkowo, przypominam o konczacym sie rozdaniu - KLIK. Jeszcze tylko jutro mozecie sie zglaszac ;)


***


Pozdrawiam serdecznie i zycze Wam udanego weekendu,


62 komentarze:

  1. Gratuluję dobrych ocen córki:-)
    Akcja ciekawa ale mi brak jakoś motywacji.Powodzenia za to życzę wszystkim biorącym udział:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się będe starała walentynkami nie przejmować ech...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez, nawet nie chodzi o same walentynki, ale ogolnie jakos tak smutno ;(

      Usuń
    2. No zima jest depresyjna ;/

      Usuń
  3. Gratulacje dla córy:) Myślę, że większość napisała komentarz pod postem z akcją, więc ctrl + F i szukanie bedzie ułatwione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :)
      Wlasnie niestety nie ;)

      Usuń
  4. A ja chyba dodałam adres swojego bloga :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podałam Ci adres bloga w uwagach:-) cieszę się na wspólną akcję, tymbardziej, że to moja pierwsza akcja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i bardzo, ale to bardzo Ci dziekuje :) Ciesze sie, ze wlasnie moja akcja jest pierwsza, w ktorej bierzesz udzial :)))

      Usuń
  6. Fajnie, że Oliwia uczy się dodatkowo francuskiego :) Przyda jej się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze sie przyda, bo ogolnie mogla po 6 klasie odrzucic, ale przekonalysmy Ja, zeby zostawila ;) Do tego angielki, a wszystko po niemiecku ;)

      Usuń
  7. Francuski ładny język. Gratulacje dla córy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje w Jej imieniu :) Poczatkowo sama nawet probowalam sie z Nia uczyc ;)

      Usuń
  8. Graty dla córy :)
    Czekam aż się akcja rozpocznie, zrobilam 180 ponad zdjęć, żebym miała pod koniec maja z czego wybierać :D
    U mnie dziś Niedziela dla włosów, ciekawa jestem czy kiedykolwiek zrobię ją w niedziele... :D
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje w cory imieniu :)
      Ja rowniez zaszalalam ze zdjeciami, ale i tak ciezko mi bylo dwa poczatkowe wybrac :D NdW nie w niedziele to czeste zjawisko ;D Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Gratulacje dla corki :)
    Dzis zmierzylam naolejowane wlosy ( kreciolki ciezko zmierzyc ) a jutro zrobie zdjecie i Ci wysle razem z pomiarami. A przy okazji bede testowac maske marokanska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje w Jej imieniu :)
      Oj wyobrazam sobie, jak krecioly ciezko zmierzyc, falowance jest juz trudno ogarnac ;)

      Usuń
  10. Gratulacje dla Oliwki :) a ja nie mogę się zebrać za zrobienie zdjęć włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Kochana :) Kopniaka internetowo zapodaje ;D

      Usuń
  11. Brawa dla córki! Osobiście bardziej podoba mi się fakt, że uczeń wykazuje się cały semestr, a nie lata i na koniec roku naciąga wszystko... ;/ A w gimnazjum się zdarzało, że z 3,5 na koniec roku nauczyciel 5 wystawił, bo a to projekt, to coś, co tak naprawdę nie pokazuje poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
    Walentynki... Ostatni raz "obchodziłam" je w podstawówce - wysyłałyśmy sobie z koleżnkami masę kartek przez "szkolną pocztę". xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje w imieniu Oli :) Zdecydowanie ja rowniez jestem za tutejszym systemem oceniania i paranoja w PL bylo dla mnie, gdy tak, jak piszesz, z 3,5 robilo sie nagle 5 :/
      Pamietam te czasy szkolnej poczty walentynkowej ;D

      Usuń
  12. Gratuluję Oliwii i oby tak dalej :D Ja oczywiście już się zgłosiłam, włosy zmierzyłam i zdjęcie zrobiłam. Zwarta i gotowa czekam aż włosy urosną, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana w Jej imieniu :))) W takim razie 3mam kciuki, zeby rosly, jak szalone ;D

      Usuń
  13. Gratulacje dla córki :) Akcja zapuszczania bardzo mi się podoba, chociaż mam proste i długie włosy za pas. Właśnie wybieram się do fryzjera ściąć chociaż końce (co najmniej 5 cm). Nie podoba mi się, że połowa długości mocno się przerzedziła i nie wygląda to dobrze. Gdyby mi więcej podrosły, mogłabym też więcej podciąć, jednak moje ciało znajduje się w fazie burzy hormonalnej i raczej to przeczekam, a wcierki i ewentualne mikstury do picia zostawię sobie na później. Trzymam kciuki za całą akcję i życzę wszystkim jak najlepszych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekujemy Kochana :) Znam ten bol z przerzedzona dlugoscia, niestety u mnie juz chyba inaczej nie bedzie ;(

      Usuń
  14. Pogratuluj córci. Francuski to nie taka prosta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogratulowalam i przekazuje podziekowania :) Zdecydowanie nie, ja po kilku pierwszych "lekcjach", kiedy Oli byla w 6 klasie, odpuscilam ;)

      Usuń
  15. Bardzo Cię rozumiem, jeśli chodzi o depresyjne nastroje przed połową lutego :/
    Gratulacje dla Oli! :)
    Faktycznie adresy by Ci sporo ułatwiły! Ja niestety nie pamiętam już co wpisałam we wiadomości ;/ A swoje zdjęcie wyślę Ci pod koniec akcji, myślę, że tak będzie Ci łatwiej, gdy podsumuję przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie lacze sie w bolu Kochana :/
      Bardzo dziekuje w Jej imieniu, wszystkie gratulacje oczywiscie przekazalam :)
      Czlowiek wciaz sie uczy ;D Na szczescie Ciebie znalam i wiekszosc Dziewczyn, poza tym po komentarzu latwo bylo odnalezc, gorzej, jak Uczestniczki nie zostawily komentarza ;) Zdecydowanie masz racje, zdjecia mozna podsylac juz koncowe :)

      Usuń
  16. Gratulacje dla Mamusi i córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla córki ;) ja już udział wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana w imieniu Oli :) Swoim natomiast za udzial :)

      Usuń
  18. A ja wlasnie tworze post by jutro opublikowac o poczatku akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ocen córki. W walentynki wybieram się z przyjaciółką do kina, taka nasza tradycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje :) Cholera, moze i jakas tradycje wprowadze ;) Udanej zabawy Dziewczyny :)!

      Usuń
  20. Przyłączyłabym się do akcji, ale jestem zbyt leniwa w kwestii włosów. Chciałabym się na wiosnę zapuścić, ale najlepiej żeby stało się to jakoś samoistnie i magicznie hehe;D nie potrafię nawet wcierki przez 2 tygodnie stosować regularnie, włosomania nie dla mnie... Myślę po prostu wziąć się ostro za dietę, w końcu to też ma znaczący wpływ na włosy. Powodzenia dziewuszki w zapuszczaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magicznie powiadasz :D? Tez bym chciala ;)! Zdrowa diete zdecydowanie polecam :) Dziekujemy Kochana :)

      Usuń
  21. i tak powinno być w polskich szkołach - żadnego poprawiania i naciągania ocen.

    OdpowiedzUsuń
  22. z tymi ocenami to powinno być tak w każdej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I w rozdaniu i akcji zapuszczania włosków biorę udział;) Gratuluję świadectwa córki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I powiem Ci, że taki system ocen mi się podoba :) W Polsce w małych szkołach nadal wygląda to tak czasem, że mama przez półroczem zjawia się w szkole i z 4 jest 5 na świadectwie u dziecka albo właśnie dzieciaki chodzą za nauczycielem i proszą o poprawę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rowniez Kochana :) Dokladnie sama znalam takie mamy ;) To jakis kosmos dla mnie, jak mozna bylo proszeniem ocene naciagnac ;/

      Usuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...