wtorek, 10 lutego 2015

Akcja "Nakrecmy sie na wiosne", edycja 2015 - zapisy :) Zapraszam serdecznie :)!

Witajcie Kochane,

nie ma tak lekko - to, ze „sie zapuszczacie“, wcale nie oznacza, ze i „nakrecic sie“ nie mozecie ;) 
Zatem Dziewczyny, serdecznie witam Was po calusienkim roku w poscie aktywujacym kolejna, wiosenna edycje akcji „Nakrecmy sie na wiosne“ :)))!
Alez to szybko zlecialo… ;) Mam nadzieje, ze wspolne „nakrecanie sie“ wlasnie o tej porze roku stanie sie juz tradycja na moim blogu. Cieszy mnie niezmiernie, iz wciaz tutaj jestem, ze wciaz Wy tutaj jestescie i dzieki temu moge ponownie je zorganizowac.

To jak, zaczynamy? Oczywiscie, ze tak!
Wiosno 2015 przybywaj, nakrecanie czas zaczac :)!



Po co to wszystko ;)?

Jak i w zeszlym roku, akcja ma glownie na celu dobra zabawe, pokazanie wlasnych wlosow w zupelnie innym, wiosennym swietle - tak na co dzien, bez okazji - i sprawienie przede wszystkim sobie przyjemnosci :) Poza tym, mozliwosci nauczenia sie nowych metod bezinwazyjnego krecenia wlosow oraz wzajemnego poznania swoich blogow.

TUTAJ mozecie obejrzec nasze poczynania z 2014 roku :)


Czas na „zasady“

- Akcja obejmuje wiosenne miesiace (choc zaczynamy wczesniej, a i o lato zahaczymy ;)) i trwac bedzie od 21.02 do 21.06.15.

- Jej zalozeniem jest nakrecenie wlosow bez uzycia ciepla raz w miesiacu (mozna i wiecej razy ;)). Ja w ramach rozgrzewki rozpoczelam juz w nd., czego efekty mozecie dostrzec na tegorocznym banerku – jednak wykorzystalam tego „baranka“ ;)

- Zeby uczcic nadejscie tej upragnionej przez wiele osob (w tym takze i mnie ;)), pory roku, pierwszy wpis z podsumowaniem wyczynow „nakreconych“ wiosennie Dziewczyn pojawi sie na blogu 21.03., czyli wlasnie wraz z poczatkiem wiosny :)
Kazdy kolejny powinien ukazywac sie w danym miesiacu w okolicach tejze daty.

-  Kazda Dziewczyna bioraca udzial w akcji, jesli ma ochote niech zamiesci na swoim blogu efekty wlasnych, zakreconych dzialan, a ja chetnie u siebie w podsumowaniu zrobie spis nakreconych wlosiat z danego miesiaca, wraz z podaniem linkow Waszych stron.
(Bardzo jednak prosze, w miare mozliwosci o podsylanie mi ich wczesniej).

- Dziewczyny, ktore nie posiadaja wlasnych blogow, rowniez serdecznie zapraszam do wspolnej zabawy :)! Wystarczy, ze przeslecie mi zdjecia oraz opis swoich tworczych wyczynow na podany ponizej adres mailowy, wowczas z wielka przyjemnoscia umieszcze je w comiesiecznym sprawozdaniu :)

-  Jesli komus w danym miesiacu nie uda sie nakrecic, absolutnie zaden problem i nic sie nie stanie - doskonale rozumiem, ze czasami sil i czasu brak ;)

- Oczywiscie chetne nowe wlosieta moga sie przylaczyc w kazdej chwili trwania akcji, choc pierwotnie zapisy przewiduje do 20.02. :)

- Jesli metody beda sie powtarzac, rowniez nie stanowi to zadnego problemu :) Chodzi przeciez wlasnie miedzy innymi o to, zebysmy sie wzajemnie od siebie czegos nauczyly ;)

- Akcja konczy sie na rowni z poczatkiem lata, wiec mysle, ze bedzie to idealna okazja, zeby nagrodzic trzy Uczestniczki :) Jakie to mialyby byc nagrody i za co, niech to na razie pozostanie niespodzianka - koncepcje juz mam ;)

- Jesli macie ochote, mozecie u siebie na blogu zamiescic banerek akcji „Nakrecmy sie na wiosne“, choc rzecz jasna nie jest to wymogiem do wziecia w niej udzialu :) Mozecie rowniez stworzyc wlasny baner na bazie zdjecia Waszych wlosow z podlinkowaniem do tego wpisu. Absolutnie sie z tego powodu nie obraze - wrecz przeciwnie, fajnie bedzie, jesli w blogosferze pojawi sie kilka roznych banerkow :)



Reasumujac, jesli chcecie sie przylaczyc do akcji „Nakrecmy sie na wiosne“, serdecznie Was zapraszam - prosze zostawcie wiadomosc i adres Waszego bloga w komentarzu :) Im wiecej "nakrecajacych sie" wiosennie Dziewczyn, tym wiecej nowych metod i iscie „wiosennych wlosiat“ ;)
Licze na to, ze wspolnie poznamy kolejne, fajne sposoby na odmiane wygladu naszych klaczkow :) Poza tym, iz przede wszystkim bedziemy mialy przy tym niesamowita frajde :)!

UWAGA:

Specjalnie na potrzeby akcji zalozylam nowego maila. Wszystkie linki, zdjecia, zapytania prosze wysylajcie na:




To jak Dziewczyny, dzialacie ze mna i zaskakujecie wszystkich wokol swoim odmiennym wygladem ;)? Serdecznie Was do tego zachecam i z calego serca juz teraz dziekuje Wam za udzial :) :***!


P.S.
Wciaz mam problem z dodaniem nowych blogow do listy czytelniczej, ale powoli to nadrabiam ;)


Pozdrawiam serdecznie,





146 komentarzy:

  1. No jasne że się piszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście tak jak zapowiedziałam wcześniej Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dziewczyny, chętnie podpatrzę Waszą akcję, a jak odzyskam kiedyś włosy, to może i dołączę za klika lat :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku nie brałam udziału ale w tym roku jak najbardziej !!! Z ogromną przyjemnością będę się nakręcać na wiosnę.
    Mój blog: http://kassiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Kochana, ze w tym roku wezmiesz udzial i Ty :)!

      Usuń
  5. ja ostatnio ciągle noszę zakręcone włosy,na noc robię warkocz z głową do doły i efekt naturalnego kręcenia murowany :D ale niestety u mnie ciężko w robieniu zdjęć włosów i mobilizacji do tego więc przyznaje się bez bicia, że pewnie nie byłabym dobra w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie będę śledzić poczynania w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy w takim razie do obserwacji naszych poczynan ;)

      Usuń
  7. Ja jak mówiłam wcześniej bardzo jestem za tą akcją ;-)
    Oczywiście zgłaszam się!
    Mój blog: liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w tym roku sobie daruję ale chętnie popatrzę na wasze efekty! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcja ! :) Jeszcze pomyślę i może dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co sie zastanawiac ;)!

      Usuń
    2. Dobra dziś jest 19.02, raz się już nakręciłam, więc teraz przyłączam się do akcji :) www.karolajnby.blogsppt.com

      Usuń
    3. Rewelacja :)! Super, ze jednak sie zdecydowalas, dziekuje :)))!

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zatem oficjalnie przyłączam się do akcji :))

      sztukapielegnacji.blogspot.com

      P.S. Przepraszam za podwójny komentarz - nie wiem dlaczego mój telefon się w tym lubuje... ;/

      Usuń
    2. Swietnie Kochana :)! Nic sie nie stalo, moj komp rowniez lubi mi takie figle platac ;)

      Usuń
  12. a wiesz co..zapisuję się :D
    w głowie mam tylko 2 pomysły na zakręcenie włosów ale z czasem może coś wymyślę :D (bo to tylko bez użycia ciepła taaaaak?) :D
    ale zgłaszam się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidlowo :D! Z czasem sie rozkrecisz, znaczy nakrecisz ;D Tak, bez uzycia ciepla, metod jest naprawde sporo :)

      Usuń
    2. Super :D bo weekendzie dodam banerek itd :-)

      Usuń
  13. Bloga nie mam, ale też bym chciała wziąć udział. Zaniedbałam ostatnio swoją falowaną naturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie Cie zapraszam :)! Jak juz pisalam wyzej, to zaden problem, zdjecia mozesz mi podsylac na maila :)

      Usuń
  14. Moje włosy średnio lubią się kręcić, ale chętnie się dołączę. Mam nadzieję, że ten raz w miesiącu to nie będzie dla nich za dużo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos podolaja :D! Bardzo sie ciesze :)

      Usuń
  15. Czekałam na tego posta! Oczywiście, że się zgłaszam. Baner dodam za kilka dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie niesamowicie Kochana :)!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Zawsze mozesz miec np. grubsze fale ;)

      Usuń
    2. U mnie tak nie idzie, nie idzie ich po prostu zmienić - taki urok :)

      Usuń
  17. Szczerze mówiąc nigdy nie brałam udziału w żadnej włosowej akcji z pokazywaniem włosów (prócz glutka :D), więc nie wiem, jakby to...wyszło. Muszę się z tym pewnie jeszcze przespać, więc jak się zdecyduję to dam znać. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie martw Kochana, wyjdzie z pewnoscia super ;)!

      Usuń
    2. Okey, w takim razie zgłaszam się. :))
      http://zakupowafabryczna.blogspot.com/
      Tylko się nie śmiać. :D

      Usuń
    3. No i bardzo slusznie :)! Ciesze sie niesamowicie Kochana i obiecuje, ze absolutnie nikt sie smiac nie bedzie :)))!

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Z Twoimi pieknymi wlosami Kochana jak najbardziej :)!

      Usuń
  19. Lubie bardzo tę akcje, ale niestety nie wezme udziału, bo moje włosy są dość krótkie (za ramiona) i w większość metod działa tylko na dłuższych partiach albo wcale, bo włosy w nocy się zupełnie rozwalają. Ostatnio skupam się na wydobyciu moich fal i pochwale się, że idzie coraz lepiej a włosy uczą się skrętu. Docelowo chciałabym mieć takie włosy jak Ty, ale obawiam się, że to niedościgniony ideał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda ;( Super, ze wlosieta zaczynaja falowac :) Kochana, wierze, ze Ci sie uda, choc moje klaczki chyba raczej nie sa najlepszym motywatorem, zwlaszcza patrzac na te przerzedzenia dolu ;)

      Usuń
  20. Biorę udział, choć jestem sporym leniuszkiem :) Czy dobrze zrozumiałam, że wystarczy zakręcić fryzurę jedną na miesiąc jakaś metodą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak Kochana :) Mozna i wiecej razy, ale ogolnie chodzi o to, zeby raz w miesiacu wyczarowac nakrecone wlosieta :) Bardzo sie ciesze :)!

      Usuń
  21. za krótkie włosy mam żeby się nakręcić :) ale jak już się zapuszczę na wiosnę, to może w przyszłym roku dołączę :) Tymczasem będę śledzić wasze zakręcanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3mam Cie za slowo ;)! Serdecznie zapraszamy :)

      Usuń
  22. Moje wlosy naturalnie zakrecone ale chetnie popatrze na Wasze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy do sledzenia naszych poczynan :)!

      Usuń
  23. jestem pod wrażeniem Twego zapału organizacyjnego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje, dziekuje ;D Ty sie tu nie wrazeniuj, tylko do nas dolaczaj! Oczami wyobrazni widze nakreconego Leosia ;p

      Usuń
  24. W tamtym roku tylko podziwiałam, tej wiosny dołączam i ja!:)
    mój blog: kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bird cherry, bardzo sie ciesze, ze zdecydowalas sie dolaczyc :)! W tym roku bedziemy podziwiac i Twoje wlosieta :)

      Leos, do nakrecania sie marsz ;P!

      Usuń
  25. Z chęcią się dołączę;) Nie wiem, co z tego wyjdzie na moich włosach, ale przynajmniej spróbuję:) Od dawna już chciałam wypróbować kręcenie włosów na chusteczki, więc będę miała motywację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze Kochana :)! Ja w tamtym roku tez mialam wyprobowac ta metode i zapomnialam ;)

      Usuń
  26. Ja też chętnie wezmę udział! Chociaż nie jestem pewna, czy uda mi się wypełnić plan w każdy miesiąc, mam włosy proste jak druty i ich zakręcenie to nieraz nie lada wyzwanie :P Ale pomysł superowy, wchodzę w to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Kochana :)! Podolasz, wierze w Ciebie ;P

      Usuń
  27. Ja chociaż mi się loki marzą, to nie dołączam, ale z przyjemnością będę podziwiać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Kochana ;( W kazdym razie zachecam do sledzenia naszych poczynan :)

      Usuń
  28. Ja już od 3 dni chodzę w falach :) Miałam ogromną ochotę na zmianę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez czasami mam taka ochote, ale jednak po prostownice nie siegne ;) Zapraszam Kochana do nas :)

      Usuń
  29. Ach ta akcja jest cudowna. Burza loków w blogosferze - to jest to.

    Z chęcią bym się przyłączyła, aczkolwiek w niedzielę odwiedzam moją fryzjerkę i nie jestem pewna, czy będzie co zakręcać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak Kochana :)!
      Ajc, trzymam kciuki za wizyte ;)

      Usuń
  30. Uwielbiam burze loków na włosach u kogoś ale zawsze gdy ja kręciłam włosy uważałam, że wyglądam okropnie. Czas to zmienić może polubie się w przesłodkich lokach. :-P

    Oczywiście zgłaszam się z miłą chęcią! ;-) mój blog to: wlosyagnikxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze :)! 3mam kciuki za zmiane Twojego podejscia, z pewnoscia wcale nie wygladasz zle :)))

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Niech no tylko sie rozpocznie, dopiero bedzie super :)!

      Usuń
    2. będę śledzić poczynania :)

      Usuń
  32. Bardzo chętnie będę śledziła Wasze lokowe wyczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie to nie zda egzaminu niestety moje włosy proste niczym drut nijak nie chcą się kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac, a moze akurat sie zdziwisz ;)

      Usuń
  34. U mnie to nie zda egzaminu niestety moje włosy proste niczym drut nijak nie chcą się kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jeszcze nie umiem się kręcić, ale moje włosy chyba bardzo chcą ;) więc będę Was obserwować i pewnie dzięki temu się nauczę, jak się kręcić z moimi włosami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast tylko obserwowac dolacz do nas, to i przy okazji wprawy nabierzesz :)

      Usuń
  36. To i ja z Wami będę się nakręcać. :D
    eulallia2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to sie nakrecimy, juz nas tyle :D Bardzo sie ciesze :)

      Usuń
  37. Bardzo podoba mi się ta akcja, same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachecamy Kochana do wziecia udzialu :)

      Usuń
  38. Będę śledzić Wasze kręciołki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy zarowno do sledzenia, jak i przylaczenia sie :)

      Usuń
  39. Świetny pomysł, powodzenia. Z przyjemnością będę śledzić Wasze poczynania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachecam do wziecia udzialu Kochana ;)

      Usuń
  40. Kurcze sama nie wiem czy dam radę się nakręcić :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie Kochana, ze dasz rade, dlaczego mialabys nie dac :)!?

      Usuń
  41. To ja też się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ewa ja też oczywiście biorę udział :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu straszliwie sie raduje, to dla nas niesamowity zaszczyt :)))!

      Usuń
  43. Jestem tu nowa, że tak to ujmę :). Swoim postem zachęciłaś mnie aby w końcu przestać gadać i założyć w końcu własnego bloga, więc dziękuję :) Pomysł aby zakręcać włosy niezwykle przypadł mi do gustu gdyż falowane włosy warto czasem podrasować (uwielbiam loki, które nie niszczą moich włosów).
    Tak więc zapisuje się do akcji z niemałym entuzjazmem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Kochana, ze wreszcie "poszlas na swoje" :) Zdecydowanie falowance warto wspomoc ;) Super, ze bierzesz udzial w akcji :)!

      Usuń
  44. W zeszłym roku przegapiłam, ale teraz sobie nie odpuszczę :) Praktycznie co mycie nakręcam włosy tak samo i bardzo chętnie zmotywuję się do wypróbowania nowych sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy sie Kochana mam rozumiec, ze bierzesz udzial :)))? Ciesze sie niesamowicie :)!

      Usuń
    2. Tak jest :) Biorę udział i już kombinuję w głowie jakimi metodami uraczyć kłaczki :)

      Usuń
    3. :)))! Dziekuje :)! Z pewnoscia cos wykombinujesz, a jesli zabraknie pomyslow, zachecam do przejrzenia poprzedniej edycji :)

      Usuń
  45. Moje włosy to proste druty i często nawet lokówka nie daje rady ich zakręcić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, w poprzedniej edycji brala udzial Dorota, ktora rowniez ma proste wlosy i namietnie walczyla z nami ;D

      Usuń
  46. Nie posiadam bloga, ale biorę udział ! :) Mail niebawem dotrze :)
    Dłuższe PS: Mój włosoholizm dopiero się u mnie zaczął, chętnie tą przygodę zacznę przy Twoim blogu, z tego powodu, że włosy mam podobne do Twoich, tyle że blond mysiaczek. Do niedawna uważałam, że zaczęłam dbać o moje włosy regularnie je podcinając i ograniczając prostownice i na tym koniec. Dopiero niedawno koleżanka pokazała mi blogowe włosomaniactwo, a mnie olśniło, że to co robiłam nie wystarczy i potrzeba jeszcze, jak to nazywasz - świadomej pielęgnacji. Teraz jestem zdeterminowana, gdyż mam po dziurki ciągle tej samej długości włosów (co zapuściłam musiałam ściąć, z powodu połamanych i rozdwojonych końców). Udział w tym konkursie, może nie dotyczy stricte pielęgnacji, lecz nieinwazyjnych sposobów na loki, ale jest on dla mnie impulsem do wkręcenia się w to na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze :)))! Widzisz przypomnialas mi, zeby sprawdzic tamta skrzynke, nadrobie jutro ;) Kochana w takim razie mocno 3mam kciuki za Twoja determinacje :)! Znam ten bol, wczesniej (2 lata temu), rowniez nie marzylam o dlugosci (moze skrycie), bo co zapuscilam, trzeba bylo obciac ;/ Mysle, ze udzial w akcji jest dobrym poczatkiem, mocno bede Ci kibicowac :)!

      Usuń
  47. Kochana, moje myśli ostatnio są pochłonięte czymś całkowicie innym, więc oficjalnie się nie zgłoszę, by sama przed sobą nie dać plamy, że nie byłam zakręcona ;) ale mentalnie wspieram :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, wielka szkoda Kochana :( Doskonale Cie jednak rozumiem i ciesze sie, ze nas wspierasz :*!

      Usuń
  48. Kochana ja też się zgłaszam, nie mogę ominąć tej akcji. Moje włosy mają tendencję do lekkiego falowania. Może jednak powinnam spróbować wydobyć ich skręt. Mój blog:
    www.dbaj-o-wlosy.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, jest nas coraz wiecej :)))! Jesli maja tendencje, to zdecydowanie warto o skret powalczyc :)

      Usuń
    2. Skoro mogę się zapuścić, to zakręcić też się mogę, a co! :) Dołączam do akcji, tym bardziej, że od jakiegoś czasu poszukuję sposobów na zakręcenie włosów bez użycia ciepła. Fajnie będzie poeksperymentować w grupie :)
      Link do raczkującego bloga: http://cieplykacik.blogspot.com/

      Usuń
    3. Prawidlowe podejscie :)))! Ciesze sie Kochana, ze dolaczasz :)! W grupie zawsze jest fajnie, mam nadzieje, ze znajdziesz dla siebie najlepsze metody :)

      Usuń
  49. Odpowiedzi
    1. Kochana super :)))! Ciesze sie niesamowicie, ze i Ty do nas dolaczylas :)!

      Usuń
  50. biorę udział :) chociaż mój najprostszy i skuteczny sposób na kręcenie nie jest dla wszystkich to chetnie poznam coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Paula, strasznie sie ciesze, ze jednak sie zdecydowalas :*! Moze jeszcze Mame namow ;D? Chetnie poznam Twoj sposob ;)!

      Usuń
    2. mamę? przecież ona ma swoje naturalne bardzo kręcone, mówisz jakbyś nie wiedziała :P

      Usuń
    3. Szczerze? Myslalam, ze one tak codziennie na walki krecone :D ;P Zawsze Pani Krysia moze miec delikatniejsze falowance ;)

      Usuń
  51. Chętnie wezmę udział, włosy mam proste z natury i czasem marzą mi się fale lub loki :) Będę mieć motywację by chociaż raz w miesiącu spróbować je zakręcić :)
    http://lovelyavenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i 3mam kciuki za Twoje poczynania :)!

      Usuń
  52. Bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Kochana, dziekuje za udzial :)!

      Usuń
  53. Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, serdecznie zapraszamy :)! Mam Cie dopisac do listy :)?

      Usuń
    2. W takim razie, juz sie robi :)))!

      Usuń
  54. Ja też chcę się zapisać. Wprawdzie od niedawna zaczęłam walkę o piękne i zdrowe wlosy ale raz w miesiącu chcę mieć zakręcone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i serdecznie witam Cie w gronie "Nakrecajacych sie" wiosennie Dziewczyn :)!

      Usuń
  55. Odpowiedzi
    1. Super :)))! Juz dopisuje Cie do listy :)

      Usuń
  56. Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, juz dodaje Cie do listy :)

      Usuń
  57. Dołączam się do akcji ;) Pod Nickiem
    falenawlosach

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się jako: Paull03
    Uwielbiam falowane i kręcone włosy,więc niezmiernie się cieszę z tej akcji!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i juz dopisuje Cie do listy (tylko naloze olej ;)) :)

      Usuń
  59. Cześć :)
    Chciałabym dołączyć do akcji, tutaj adres bloga: http://yes-to-the-beauty.blogspot.com/
    Nie mogę się doczekać, żeby opublikować baner na swoim blogu i napisać pierwszy post z moimi zamierzeniami co do włosów i pomiarami. No i na koniec oczywiście pochwalić się wynikami ;)
    Zgłaszam się jako: Aleksandra
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, juz dopisuje Cie do listy :)

      Usuń
  60. No to ja będę ostatnia :D Zobaczyłam bannerek tej akcji na innym blogu...no i muszę się zapisać :D Szkoda, że tak późno, ale lepiej niż wcale :)
    Zgłaszam się jako: Mila :)
    blog: being-mila.blogspot.com banerek dodam wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak - lepiej pozno, nic wcale ;D Witamy serdecznie :)

      Usuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...