niedziela, 8 marca 2015

Pielegnacja wlosow z Yves Rocher, plus zel Cien z Lidla. Niedziela dla wlosow (32).

Witajcie,

z okazji Dnia Kobiet, zycze Wam i sobie braku stresu, pieknych wlosow, nieprzemijajacej urody oraz bycia doceniana nie tylko w tym, jakze pieknym dniu ;) :*
Pamietacie piosenke "Marzec, marzec, pieknie sie wystroil..." ;D?


***

„Dzisiejsza niedziela“ bardzo pozytywnie mnie zaskoczyla, choc chyba raczej nalezaloby ujac, ze moje wlosieta mocno mnie zadziwily ;) Byc moze czytajac to i widzac wczesniej zdjecie w miniaturce zastanowicie sie dlaczego – wygladaja, jak zwykle, ale juz spiesze z wyjasnieniem ;) Zapraszam :)


„Niedzielne“ poczytania wlosowe.

W piatek na noc naolejowalam wlosieta nowym nabytkiem, a dokladniej olejkiem odbudowujacym Yves Rocher (chyba szykuje sie hicior ;)). Pod olej (w ramach sprawdzenia, wczesniejsza proba byla z odzywka), standardowo zapodalam moj zestaw „wyjsciowy“, czyli siemie lniane ugotowane, jako zel, wymieszane z dwoma lyzeczkami gliceryny, a takze czteroma kroplami keratyny.

W sobote umylam skore glowy szamponem Age Energy Logona, natomiast dlugosc „wyszorowalam“ odzywka jedwabista YR (niestety mam wrazenie, ze ostatnio uzywana w tym celu odzywka Intensywna pielegnacja Isana obciaza moje wlosieta – szok i niedowierzanie ;)!).
Z tego wzgledu, iz szykowalam sie na comiesieczne kregle nie mialam czasu na dluzsze odzywianie i stylizacje, wiec postanowilam na szybko zaaplikowac maske odbudowujaca YR (doslownie na 3 min.) i poprzestac na zwiazaniu wlosiat w slimaka, celem nadania im jakiejs formy. Wytaplalam je jeszcze w plukance lnianej, odsaczylam w koszulke i bez ugniatania pozostawilam je do samodzielnego wyschniacia.

Kiedy byly juz prawie suche, zdziwilam sie mocno, bo dosc niezle pofalowaly. Alternatywa byl wiec pierwotnie planowany slimak, badz proba wydobycia skretu, a widzac stan czupryny, ta druga opcja kusila mnie bardziej ;) Nie mialam juz jednak na stanie zelu lnianego, wiec siegnelam po baaardzo dawno nie uzywany przeze mnie zel meski marki Cien z Lidla (bez alkoholu w skladzie). Jako, iz wlosieta byly juz praktycznie calkowicie suche, zapodalam go w ilosci orzecha laskowego (na obie strony), wymieszanego z woda. Doslownie moment pougniatalam, nie liczac nawet na to, ze cos z tego wyjdzie i zrobie zdjecie do NdW -  w tym czasie zajmowalam sie "tysiacami" innych spraw, a Niedziele dla wlosow planowalam zrobic faktycznie dzisiaj ;) Zdziwilam sie zatem, kiedy zobaczylam, ze pasma dosc ladnie zlapaly skret, szybko sie usztywnily i w takiej formie pozostaly do momentu, az nie przeczesalam ich grzebieniem z szeroko rozstawionymi zebami.


Wczorajsze zdjecie wlosowe wykonane dosc poznym popoludniem, brak slonca.

Nareszcie dzieki serii kilku plukanek rozjasniajacych (jasnota biala, rumianek), plus uzyciu miodu, jako dodatek do masek, wlosieta nieco sie "rozjasnily" - niestety rowniez "zlapaly" rude refleksy i bardziej mahoniowy odcien ;) Pora na hennowanie po prawie 3 miesiacach (po zapodaniu na nie ciemnego brazu probowalam jednak zejsc do jasniejszego tonu). Widac rowniez spory odrost, ktory henna chwyta u mnie wylacznie na jakis czas.

Te zawijasy na gorze to moja nieodgnieciona z zelu "grzywka", ktora zawsze z obu stron przerzucam na tyl i na palcach ja wzajemnie okrecam - taki dziwny nawyk ;)



Wrazenia pozabiegowe.

Musze przyznac, ze moja cupryna coraz mocniej mnie zadziwia. Zdarza sie bowiem, ze ja obciaze, dodatkowo, nie sadzilam, iz zapodanie zelu na prawie suche wlosieta, plus wylacznie chwilowe ich ugniatanie moze zakonczyc sie u mnie calkiem niezlej jakosci skretem. Tak wlasnie bylo w tym przypadku, a ja przez reszte dnia nie moglam otrzasnac sie z szoku, ze mozna tak latwo, na szybko, bez konkretnej dawki protein ;)
Uzylam wprawdzie pierwszy raz maski odbudowujacej YR, wiec moze to ona miala wplyw na taki stan rzeczy, bede to jeszcze sprawdzac :)

Ogolnie jestem zadowolona. Klaczki zostaly dosc dobrze nawilzone, blask i miekkosc jak najbardziej sie pojawily (choc po stylizatorze oslably), falki w wersji ekspresowej, bez godzinnego "gniecenia" rowniez przypadly mi do gustu ;)



Jak Wasze poczynania wlosowe, jestescie zadowolone :)?




Pozdrawiam serdecznie,


113 komentarzy:

  1. U mnie kryzys :( ścinam swoje włosy w przyszłym lub następnym tygodniu ;((
    U ciebie jak zawsze włoski wyglądają przepięknie !!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tak zle :(? Dlaczego kryzys Kochana?

      Usuń
  2. Również wszystkiego najlepszego :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem jak je widzę to się zachwycam <3 wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę wszystkiego co najlepsze z okazji naszego dnia :-* a Twoje włosy jak zawsze wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego Ewciu w dniu kobiet. :* A włoski śliczne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za wspaniałe falki! :)) Świetny prezent Ci sprawiły, wyglądają przepięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam wpaniale, wybredne na maksa ;) Dzieki Kochana :*

      Usuń
  7. woow, serio wyglądają inaczej :) Ładne te refleksy, mi się podobna! <33 A u mnie dziś maska rosyjska, właśnie piszę post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie troche irytuja, wiec hennowanie na dniach ;)

      Usuń
  8. Musze zakupic ten zel i zobaczyc jak to bedzie z moimi ;D najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze sie sprawdzi, mysle, ze jest calkiem w porzadku :) Dzieki Kochana :*

      Usuń
  9. Ach jak pięknie błyszczą Twoje włosy, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Akurat, jesli chodzi o blask, to sa w miare "podatne" ;)

      Usuń
  10. Jakie piękne! :) U mnie poczynania włosowe były wczoraj, i co śmieszniejsze, wczoraj były spuszone i nie robiły wrażenia, a jak przespały się w koku ślimaku przez noc puchu nie ma i są mięciutkie! Te moje włosy też chyba nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :) U mnie czasami na puch wystarczy je na chwile w slimaka zwiazac, a innym razem nic nie pomaga ;) Te wlosieta bywaja faktycznie zaskakujace ;D

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądają włosy :))
    Jutro zabieram się za próbę nakręcenia włosów. Nie mam jeszcze pomysłu, czuję, że będzie to miks Twoich sposobów z moją interpretacją. :D Nie wiem, co z tego wyjdzie, ale, że mamy trzydniowe rekolekcje to mogę poeksperymentować - rano zdążę umyć włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz jestem ciekawa coz tez takiego wymislisz i mam nadzieje, ze poranne mycie nie bedzie potrzebne :D Nie moge doczekac sie relacji :)!

      Usuń
  12. masz tak cudne włosy aż ciężko wzrok od nich oderwać ;) no i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet i miłego wieczorku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie Kochana :* Mam nadzieje, ze Twoj rowniez byl mily :)

      Usuń
  13. Skręt jak marzenie też chwilowo mam okres żelu sklepowego, bo z lnianym mam ten problem, że jak już się skończy to nie moge się wziąć za produkcje nowego :( Ja choć niedziel nie robier to w sumie w weekend odwalam całą pielęgnacje żeby w tygodniu tylko olejować i myć maską. Na razie czekam na efekty, ale troche poszalałam z ziołami więc troche się boje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja w sumie na biezaco produkujem ale w sobote nie sadzilam, ze pobawie sie w wydobywanie skretu ;) Mam nadzieje, ze po ziolkach jednak wyszlo w porzadku ;)?

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, choc jeszcze sporo im brakuje ;)

      Usuń
  15. Skupiamy się na ograniczaniu przetłuszczania na ten moment.
    Twoje włoski są piękne:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3mam kciuki za powodzenie :) Dziekuje :*

      Usuń
  16. Piękne jak zawsze i jakie już długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :) Bylyby dluzsze, ale w styczniu "poszlo" ok. 10 cm. ;(

      Usuń
  17. Ślicznie się pofalowały :)
    Również Wszystkiego Najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie włoski wyglądają i kolorek faktycznie zmienił tonację. Ciekawe czy ten żel z Lidla można jeszcze dostać bez alkoholu. Orientujesz się może Kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :) Mysle, ze tak, choc pewnosci nie mam, ale kupowalam go z pol roku temu. Taki czarny z zielonymi napisami :)

      Usuń
  19. Piekne wlosy i obecny kolorek bardzo mi sie podoba, takie naturalne te refleksy. Ja obecnie tez troche mniej dbam o wlosy poniewaz od tygodnia mam niespofziewanych Gosci, ktorzy zostaja jeszcze na tydzien. Przez to tez nie udalo mi sie wyslac rezultatow zapuszczania w lutym bo akurat 01.03 jechalam po Nich na drugi koniec kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana, mnie wlasnie irytuje, bo w rudosci juz wpada ;) Mam nadzieje, ze wizytacja bedzie mila, mimo, ze niespodziewana ;)

      Usuń
  20. Fajnie, że olejek tak dobrze się u Ciebie sprawdza :)
    A Twoje włoski wyglądają PRZEPIĘKNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje Kochana :) Mam nadzieje, ze nadal bede zadowolona ;)

      Usuń
    2. Oby :) ja już też jestem z niego zadowolona - nie obciąża końcówek gdy nim zabezpieczam ;) I dobrze, bo serum silikonowego teraz nie mogę używać ;)

      Usuń
    3. a widzisz, do zabezpieczenia tez juz wyprobowalam i faktycznie jest calkiem niezle :)

      Usuń
  21. jeju ale skręt śliczny! też bym taki chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Leos :)! Miesiace ciezkiej pracy... Zartuje :D Tak na serio, proteinki, dobre nawilzenie, brak silikonow, troche ugniatania - probuj :)! Dokladnie rok temu w marcu robilam pierwsze podejscie do prob wydobycia skretu, zerknij, jak wowczas bylo licho. Przez ten rok, mysle, ze udalo mi sie juz w miare opanowac moje falowance, choc wciaz potrafia mnie zaskoczyc ;)

      http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2014/03/zlozona-pielegnacja-1-proby-wydobycia.html

      Usuń
    2. próbuję i się nie poddaję:D

      Usuń
    3. Probuj, probuj, widzialam juz, ze calkiem niezle Ci idzie :D! :*

      Usuń
  22. patrząc na Twoje włoski nic tylko się załamać jak patrzę w lustro na swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej tam Kochana, wcale nie jest zle u Ciebie, mysle, ze wrecz przeciwnie :)

      Usuń
  23. pięknie wyglądają Twoje włosy *.* ten kolor wygląda też świetnie, znacznie lepiej i tak 'żywo' jest na Twojej głowie mimo tego delikatnego rozjaśnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :) Ja wole sie jednak w brazach, choc ostatnio ten ciemny braz byl zdecydowanie za ciemny ;)

      Usuń
  24. Piękne ! Szczerze mówiąc strasznie podobają mi się te rudawe refleksy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje :) Ja z kolei bardziej lubie, kiedy wpadaja w intensywniejszy braz, ale jednak z tym ostatnim ciemnym bylo zdecydowanie zbyt intensywnie ;)

      Usuń
  25. Super refleksy :-) bardzo ladnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje, jutro juz powinno ich nie byc ;D

      Usuń
  26. Moim potrzebne jest konkretne cięcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Są przepiękne... kiedy moje takie będą? Przez to, ze tak wypadaja wydaje mi sie, ze... nigdy.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Twoje juz sa piekniejsze. Ten skret i objetosc powalaja! Mimo, ze stracily troche z objetosci po wypadaniu wciaz robia wrazenie :)

      Usuń
  28. ale śliczne fale, bardzo podobają mi się włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz jedne z najładniejszych włosów w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az sie zarumienilam ;) Bardzo Ci dziekuje :)

      Usuń
  30. Równy skręt. ;] Również wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche na gorze braklo, ale tam nie gniotlam ;) Dziekuje :)

      Usuń
  31. Prześliczne włoski :D
    Bardzo zaciekawiłaś mnie olejkiem odbudowującym z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziekuje :) Sama jestem dopiero w fazie testow, ale z pewnoscia za jakis czas napisze o nim wiecej ;)

      Usuń
  32. łaaa...ale masz świetny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze rok temu nie sadzilam, ze moje wlosieta faluja w takim stopniu ;)

      Usuń
  33. Zazdroszczę, że Tobie włoski w ogóle się nie puszą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdarza sie jeden wielki puch, jak na sucharce z natury przystalo ;) Odpowiednia pielegnacja, sprawdzone produkty i na szczescie udalo mi sie je nieco ogarnac ;)

      Usuń
  34. Wow, rosną Ci jak szalone. Zazdroszczę długości i skrętu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam Kochana, w kolko je scinam ( w styczniu poszlo ok. 10 cm.), wiec dlugosc mniej wiecej taka sama, jak rok temu ;)

      Usuń
  35. włosy prezentują się przepięknie, szybko i w taki prosty sposób udało CI sie uzyskać taki efekt - szacun :D super ;) wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje za tak mile slowa :)

      Usuń
  36. Piękne, naturalne loki. Cudownie wyglądają. A kolor bardzo mi się podoba, nie wiem dlaczego narzekasz. Ja tam nawet przebłyski bordowego widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :) Wlasnie te "bordy" i rodosci mnie irytuja, ale takie uroki "spierania sie" henny ;)

      Usuń
  37. Wow! Wyglądają obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie Ci dziekuje :)! Tym razem troche objetosci zabraklo, ale nie ugniatalam ich na zelu lnianym, czy na gorze ;)

      Usuń
  38. Dziękuję kochana za życzenia:) tobie równie życzę wszystkiego dobrego:) włosy jak zawsze piękne:)) ja nie mam czasu ostatnio na NDW:( ale może jutro coś z nimi zrobię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :* Mam nadzieje, ze udalo Ci sie troche odzywic Twoje sliczne falowance :)

      Usuń
  39. Ileż ja bym dała, żeby mieć taki piękny skręt. Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wierz mi, takie wlosieta sa mega problematyczne i czesto na co dzien brak mi czasu na ich stylizacje, czy reanimacje skretu po nocy. Kok slimak wowczas musowo, inaczej pozostawione samym sobie wygladaja mocno nieciekawie, zwlaszcza z przerzedzonym dolem, wiec chetnie zamienilabym sie na gladka, lejaca tafle ;)

      Usuń
  40. Skręt naprawdę super - a do tego zero puchu.
    Czekam na recenzję tego olejku z YR, bo nie pamiętam abym wcześniej o nim czytała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje :) Z olejkiem dopiero zaczynam testy, ale z pewnoscia za jakis czas napisze o nim wiecej :)

      Usuń
  41. Taki ekspresowy skręt chętnie bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez :D Mam nadzieje, ze juz im tak zostanie ;)

      Usuń
  42. Gratuluję efektu-u mnie kiepsko z wydobywaniem skrętu tzn. każde próby wydobycia obciążają mi włosy.
    Ostatnio byłam w Lidlu i przeczesywałam półki w poszukiwaniu tego żelu, ale go nie znalazłam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje :) Kiepsko, ze u Ciebie konczy sie obciazeniem, moze zmniejsz produkty nakladane po myciu? Jak z silikonami? Mam nadzieje, ze nie wycofali tego zelu, ale jak masz mozliwosc zerknij jeszcze w innym Lidlu.

      Usuń
  43. podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ja dopiero zaczne podziwiac, jak osiagne swoj cel (mam nadzieje, ze nie o ile ;)) :)!

      Usuń
  44. Jakie piękne! Czekam na recenzję olejku w takim razie :)
    Ja na dzień dzisiejszy poruszam się z puchem na głowie... oczyszczanie z Jantarowym szamponem dało siė we znaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tak Kochana, widzialas swoje ;p? Triche go potestuje i z pewnoscia cos naskrobie :) Ajc, az tak zle ;)?

      Usuń
  45. u mnie żele na włosach powodują łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepscizna ;/ Nie probowalas ich nakladac ewentualnie nizej?

      Usuń
    2. Próbowałam i niestety to samo :/

      Usuń
  46. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana, ale daleko im do Twoich pieknych wlosiat :)

      Usuń
  47. Jeśli to ten olejek z YR o którym myślę, to byłam z niego bardzo zadowolona :)
    Włoski ślicznie się prezentują!! Widać piękne falki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, ten Kochana, wlasnie ten :)! Bardzo Ci dziekuje, wreszcie udalo mi sie zrobic zdjecie falowancow na dworze :)

      Usuń
  48. Czytam Twojego bloga dość często, ale nigdy nie komentowałam. :) Dzisiaj jednak mnie zaskoczyłaś, bo w takiej wersji Twoje włoski wyglądają na prawdę super. Może częściej je tak stylizuj? Wyglądają jakbyś je lokówką potraktowała :)
    Ja kiedyś nastawiłam się na ten żel z lidla, ale nie było zielonych więc wziełam niebieski, a co -pomyślałam. Okazało się, że niebieski jest z efektem "mokrych" włosów. Do niczego się nie nadaje, teraz tylko zajmuje miejsce w szafce bo jakoś nie mam serca wyrzucać całego opakowania kosmetyku :/ kiedyś jak zobaczę ten zielony to może jeszcze się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze jednak skomentowalas i bardzo dziekuje :) Stylizuje je tak praktycznie przy kazdej Niedzieli dla wlosow, tyle, ze zdjecia robie w ciemnej lazience, wiec skretu nie widac idealnie ;) Fakt rowniez, ze tym razem zlapaly mocniej po zelu sklepowym, ale z kolei stracily przez to na objetosci ;)
      Ajc, faktycznie kiepscizna z efektem mokrych wlosow ;/ Zielony zdecydowanie Ci polecam, jest wart zakupu :) Wierze, ze ciezko Ci wywalic caly produkt, mam podobnie. Najgorsze, jak mi jakas rosyjska maska nie podpasuje, zalega wowczas kupe miesiecy, az moja Corka nie wykonczy swoich i ja zuzyje ;)

      Usuń
  49. Płukanka lniana brzmi bardzo dobrze, muszę obadać temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, jest to moja najukochansza plukanka ;D

      Usuń
  50. ale pięknie się pokręciły :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak im sie cos pokreciowalo ;) Pozdrawiam serdecznie Kochana :)

      Usuń
  51. No, no. Te Twoje włoski wyglądają już naprawdę świetnie! Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje :) Wierz mi, takich falowancow, opornych i ciezkich w obsludze, niewarto zazdroscic ;D

      Usuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...