poniedziałek, 18 maja 2015

Kolejny... powrot ;)!



Witajcie,

stesknilam sie mocno za Wami, blogosfera, blogiem :)! Niestety w zasadzie od poczatku maja jest mnie tu malo, jednak mam nadzieje, ze teraz juz wszystko sie unormuje (dwie imprezy minely ;)) i posty, a takze moje odwiedziny u Was, beda regularne ;) Dziekuje Wam serdecznie za slowa wsparcia oraz porady, jesli chodzi o akcje "fotograf" :*! Mysle, ze dalam z siebie wszystko (stad miedzy innymi brak mojej obecnosci - "ksztalcilam sie" w sieci ;)) i z niektorych fotek jestem naprawde zadowolona :)



Zdjecia z mojej strony na fb - KLIK


Dzisiaj staram sie wylapywac "nakrecone" wiosennie Dziewczyny, gdyz kolejne podsumowanie akcji "Nakrecmy sie na wiosne!" tuz, tuz ;) Licze na to, ze uda mi sie wyrobic w czasie, jesli nie, dam znac ;). Od jutra zaczne odwiedzac Wasze blogi i odpisywac na zalegle komentarze i maile -  z gory mocno przepraszam za opoznienie. Podejrzewam, ze kolejny post pojawi sie dopiero za kilka dni, gdyz tym razem nie chcialabym nawalic z ogarnieciem relacji Uczestniczek ;)

Wprawdzie myslalam, ze z obrobka zdjec slubnych juz mam spokoj, ale Mlodzi wlasnie poprosili o przerobke kilku od drugiego fotografa. Koncze zatem i biore sie do roboty ;)





Mam nadzieje, ze u Was wszystko ok.? Pozdrawiam serdecznie,


70 komentarzy:

  1. Już widać, że zdjęcia przepiękne! ;) Śmiało możesz dorabiać jako fotograf ;) Ale wracaj do nas szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że sesja się udała! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez sie ciesze, bo stresa mialam nieziemskiego ;)

      Usuń
  3. Brawo! Ślubne zdjęcia zawsze są ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Dokladnie, ze slubnych zawsze mozna cos wybrac ;)

      Usuń
  4. Zdjęcia piękne. Masz dobre oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach zdjęcia najpiękniejsze momenty ujęły:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze wiecej najpiekniejszych momentow, typu wkladanie obraczek, podpisy, rzucanie bukietu, itd, ale niestety, jako, iz fotografem nie jestem, nie moge sobie pozwolic na publikacje ;D

      Usuń
    2. szkoda:D bym pooglądała;)

      Usuń
    3. Szkoda, bo i bys pooceniala przy okazji ;D

      Usuń
    4. haha oczywista jak profesjonalny znawca :D

      Usuń
  6. super zdjecia ;) a młodzi mają sliczne obraczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :* Sliczne, to fakt ;)

      Usuń
  7. super zdjęcia :) nie spiesz się kochana ,czytelniczki wytrwale czekają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że świetnie sobie poradziłaś na uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje i bardzo Ci dziekuje :)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia <3 Właśnie szukam fotografa na sierpień... co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :* Ogolnie bardzo chetnie ;D Tyle, ze sprzetu wciaz brak, wiec lepiej zdecydowanie postawcie na profesjonaliste :)

      Usuń
    2. Boje sie podjac kolejny raz takiego wyzwania ;D ;)

      Usuń
  10. Fajnie, że już jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez sie ciesze Kochana, choc mlynowato u mnie nadal ;)

      Usuń
  11. I słusznie jesteś zadowolona, bo zdjęcia wyglądają profesjonalnie i są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że sesja się udała ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez mnie to niesamowicie cieszy ;)

      Usuń
  13. Dobrze, że już do nas wracasz. Wyczekuję kolejnych włosowych podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez sie ciesze Kochana :)!

      Usuń
  14. Powodzenia w dalszym fotografowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana, ale mam nadzieje, ze na tym poprzestane ;)

      Usuń
  15. Środkowe zdjęcie na dole mnie urzekło. Niby ślub, a dłonie tak nieśmiało się dotykają :))
    Dobrze, że już jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że sesja się udało i świetnie poradziłaś sobie z zadaniem :)
    Bardzo piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia wyszły pięknie - jak widać masz do tego dobrą rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam już wcześniej fotki na fb :) Ślicznie Ci one wyszły!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że tak dobrze poradziłaś sobie z fotografowaniem na ślubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez niezmiernie sie ciesze Kochana :)

      Usuń
  20. Wow jestem pod wrażeniem! Zdjecia sa cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam, że sobie poradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...