czwartek, 28 maja 2015

"Zapuscmy sie na wiosne ;)!", final tuz, tuz! Informacje dla Uczestniczek akcji - przeczytajcie prosze :)



Witajcie,

jeszcze tylko kilka dni pozostalo do finalowego pomiaru naszych pieczalowicie zapuszczanych wlosiat ;) Mam nadzieje, ze wszystkie bedziemy zadowolone z osiagnietych wynikow - czego oczywiscie i Wam i sobie z calego serca zycze :)! 

Zgodnie z zamierzeniem akcji, rowno po czterech miesiacach, tj. 1 czerwca 2015, czas na podsumowanie naszych poczynan. Choc teoretycznie dopiero tego dnia mialysmy sprawdzac ostateczny przyrost, praktycznie mysle, ze kilka dni nie zrobi juz tutaj wiekszej roznicy - oczywiscie poza fajna niespodzianka z okazji Dnia Dziecka ;) Do Was rzecz jasna nalezy wybor, kiedy chwycicie za miarke i przedstawicie swoje koncowe sprawozdanie :) Mam jednak przeogromna prosbe...








Kochane "zapuszczajace sie" :)!:

- Bardzo prosze Was o zamieszczenie na Waszych blogach sprawozdan, w ktorych calosciowo podsumujecie okres wiosennego "zapuszczania sie", wraz z dodaniem zdjecia klaczkow "przed" i "po". 
Jesli to mozliwe, takie wpisy opublikujcie jak najszybciej (choc rzecz jasna, moze byc to kilka dni po "magicznej" dacie, ale umowmy sie, ze maksymalnie kilka, zebym i ja z kolei, szybko mogla ogarnac final ;)) i podeslijcie mi linka do Waszych wpisow na maila :)

- Dziewczyny bez bloga, prosze o podsylanie mi takich raportow na maila, rowniez dolaczajac do nich wykonane fotki (jesli nie macie mozliwosci zestawienia ich razem, chetnie sie tego podejme :)). 


- Wszystkie Uczestniczki, bardzo mocno prosze w wiadomosci do mnie, czy w poscie podsumowujacym o zawarcie takich informacji jak:

* Krotkie wymienienie co w danym miesiacu (luty, marzec, kwiecien, maj), bylo stosowane w celu przyspieszenia porostu,
* ile w danym miesiacu przybylo dodatkowych centymetrow,
* zdjecie porownawcze "przed" i "po",
* nick, po ktorym zglosilyscie sie do udzialu w naszej wspolnej akcji - to akurat w poscie nie musi byc zawarte, ale wysylajac raport/link, mozecie ta informacje umiescic juz w temacie maila. 

Adres maila: ewa.celina.bl@gmail.com


Pamietajcie prosze o tym. Znacznie ulatwi mi to zestawienie calosci, ewentualne wyodrebnienie najbardziej skutecznych metod oraz podanie koncowego, wspolnego przyrostu

Wprawdzie moglabym skorzystac z poprzednich relacji, ktore u siebie zamieszczalam, jednak ze wzgledu na ogrom mlynu, jaki ostatnio panuje w moim zyciu, zwyczajnie nie podolam. Choc moze inaczej... Oczywiscie, ze podolam ;)!, jednak zajmie mi to o wiele wiecej czasu, a jak wiadomo, chcemy jak najszybciej obejrzec rezultaty wszystkich, wiosennie "zapuszczonych" Dziewczyn ;) Prawda :)))?


Co do ankiety...

Niestety ze wzgledu na problemy z kompem (wciaz, trwajace od dawien dawna ;), nie dodam - tak, jak poczatkowo zaplanowalam - ankiety koncowej. Dysk, na ktorym ona sie zapisuje w google cos mi nawala i nie za kazdym razem chce mi sie otworzyc :( Stad wlasnie prosba do Was o zawarcie wyzej wymienionych podpunktow.  


Kilka Uczestniczek juz mi wyslalo swoje raporty, za co bardzo dziekuje :* 
Jesli macie jakies pytania albo uwazacie, ze o czyms zapomnialam, koniecznie piszcie prosze w komentarzach :) 



Rownie ciekawe - jak ja - uzyskanych przez nas przyrostow :)))? Obiecuje, ze kiedy tylko dotra do mnie Wasze relacje, spreze sie z publikacja wpisu konczacego nasz "trud" ostatnich miesiecy :)! 
Na ile wspolnie wyhodowanych metrow stawiacie ;D? 

(Kilka dni po publikacji pojawia sie takze wyniki losowania wsrod Uczestniczek akcji, ktore oczywiscie nie sa zalezne od Waszych rezultatow - Finalistki zostana wylonione w drodze losowania :)).


EDIT (29.05.15), WZOR:

Luty:

 - Kuracja napojem drozdzowym (ok. 84 gr),
- suplement diety Doppelherz Haar Intensiv.

Przyrost:

- Wg. pomiaru calosci 2,0 cm.
- Wg. punktow na ciele 2,5 cm. ;)

Marzec, itd.

Koncowa ilosc uzyskanych w akcji centymetrow:...




Pozdrawiam serdecznie,


35 komentarzy:

  1. Ja przez te kilka miesięcy tak byłam zajęta, że nawet przestałam mierzyć włosy i cała ta akcja zleciała jak pierun strzelił. ;) Dobrze, że przypomniałaś, to zmierzę na dniach długość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi rowniez zlecialo na maksa szybko Kochana ;)

      Usuń
  2. O! Akurat dziś popołudniu zrobiłam zdjęcie i od razu połączyłam je z początkowym żeby jutro zrobić post podsumowujący. Właśnie zastanawiałam się, co powinnam napisać. Teraz już wszystko wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze Kochana, ze wpis sie przydal :)!

      Usuń
  3. Ewuś Ty genialny organizatorze akcji wszelakich:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie wyszło tak jak chciałam :( ale podsumowanie napisane i wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, szkoda z tym Twoim straconym przyrostem :(

      Usuń
  5. Życzę dziewczyny owocnych podsumowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dziewczyny owocnych podsumowań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem podsumowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie pisze ;) Mam nadzieje, ze zmieszcze je w jednym poscie ;D

      Usuń
  8. Ale szybko zleciały te 4 miesiące... Postaram się umieścić podsumowanie na swoim blogu najszybciej jak to możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za szybko, bo ani sie obejrzalam, a juz po akcji, gdzie chcialam wyprobowac jeszcze pare specyfikow ;) Jak umiescisz, najlepiej mi linka podeslij Kochana, bo w mlynie pisania boje sie, zeby nie przeoczyc ;)

      Usuń
  9. Powodzenia życzę wszystkim uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, ja nie mierzyłam co miesiac, chciałam mieć niespodziankę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, nic nie szkoda Kochana, a przynajmniej faktycznie bedziesz miec niespodzianke :)

      Usuń
  11. Nie udało mi się nadrobic :( Staram się nie robic zaległości z comiesięcznymi wpisami, a na resztę mam mało czasu..a włosy kręcę tylko jak potrzebuję, na szybko, lokówką - także bez szału, nie mam się czym pochwalic :(
    Tak mi szkoda..ale wybieranie tematu pracy, studia i prawko zabiera mi najwięcej czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Kochana, ale wierze, ze mozesz nie miec czasu :(

      Usuń
    2. Dzięki za wyrozumiałość :* aż mi głupio że się zgłosiłam na darmo ale co zrobić :/

      Usuń
  12. Ojej, to już koniec? A ja byłam przekonana, że jeszcze miesiąc - ale gapa ze mnie ;) Jutro dodam aktualizację chociaż w trakcie akcji podcięłam włosy sporo i różnica przed i po nie jest pewnie tak spektakularna jak u innych :) Nie mogę się doczekać podsumowania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec, koniec, zlecialo nie wiadomo kiedy ;) Staram sie je jak najszybciej ogarnac, ale jeszcze wiele wpisow do mnie nie dotarlo ;( Chwilowo robie przerwe, ze wzgledu na krotki urlopik ;)

      Usuń
  13. Postaram się dodać podsumowanie jutro :) Mam nadzieję, że nie będzie problemu ze zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3mam kciuki i poprosze o podeslanie linka :)

      Usuń
  14. Bardzo szybko ten czas zleciał! Gratuluję wszystkim i przebieram nogami żeby poznać wyniki! Za pewne wyszło tego parę metrów (-:
    U mnie łącznie 9cm więc nie jest źle (choć pewnie mogło być lepiej)!
    Ewa serdecznie dziękuję za akcję i mam nadzieję, że zaraz pojawi się nowa (-:
    Moje podsumowanie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie jest super Kochana :)! U Twojej Corci rowniez :) To ja dziekuje za udzial :)!

      Usuń
  15. Wreszcie napisałam... Tak trudno było się zebrać, ale jest: http://kochajitworz.pl/?p=548

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i dziekuje za linka :)

      Usuń

Bardzo mi milo, ze przeczytalas/les ten wpis :) Zostaw po sobie ślad - dziękuję :)! Link do Twojego bloga jest zbedny, poniewaz i bez niego potrafie do Ciebie trafic ;) Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...